Satiety Support SAT 30 fra Royal Canin {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har en lab tæve, som er blevet lidt overvægtig. Hun er på det Barf foder. Hun får 300 g kød om dagen og 300 g grønsager. Og hun har ikke tabt sig på det. Og hende der forhandler det vil ikke sætte hende længere ned i foder, da hun virker sulten.
Så jeg har været lidt rundt på nettet og kigge på lidt slankekost til hunde. Jeg fandt så dette foder.
Er der nogen der har erfaring med dette eller måske et andet foder som virker.
Zita vejer 32,5 kg og skal gerne ned på 27 indtil videre. Hun er ude og gå 4 gange om dagen. 2 af gangene er på 1 km pr gang. Og de andre 2 gange er på 2-3 km pr gang.
Jeg vil så til at cykle med hende. Den kommer så til at erstate den ene tur på de 2-3 km. Jeg vil så gerne op og cykle 5-6 km med hende. Men det kommer lige så stille.
Men vil meget gerne høre nogle gode råd :o)
Hilsen Zita og Tina
jun 2008
Følger: 106 Følgere: 102 Hunde: 3 Emner: 68 Svar: 1.448
apr 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 22
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 6 Emner: 13 Svar: 231
Har kun gode erfaringer med Satiety og man kan tilsætte rå gulerødder i maden så hunden føler sig mere mæt. Mine hunde taber sig fint på dette foder. Nu fodrer jeg med det for, at veligeholde deres vægt. De er nemlig også altid sultne, så nu hvor de har deres idealvægt giver jeg dem bare lidt mere tørkost.
apr 2006
Priscilla M - Okay det lyder jo godt. Køber du det ved doc dyr?
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 9 Hunde: 6 Emner: 13 Svar: 231
Jeg jeg køber det troligt hos dyredoktor hver gang.
apr 2006
Jeg vil rigtig gerne prøve jeres foder. Er det sådan at man kan komme hjem til jer og så i kan hjælpe med hvor meget hun skal have og i måske også kan give et ca billed af hvor meget hun skal tabe sig??
Satiety Support SAT 30 fra Royal Canin