1.173 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Når hvalpe leger Når hvalpe leger

Vi gik i hunde park med Micha idag da vi møder en fransk der er ca en måned ældre end Micha, de leger så og Micha bider den i kinderne, hvilket jeg ikke siger noget til, da den anden ikke piver eller reagere voldsomt på det, ejeren skynder sig over og skubber Micha væk og løfter sin hund op da hun mener Micha "angriber" hendes. Vi går så med Micha da jeg ikke gider hun skal lege med den når hun er så beskyttende.

Er det mig der er galt på den ?? Micha er lidt over 4 mdr og hendes lidt over 5mdr

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når hvalpe leger
  • #1   26. sep 2010 Det ligner ren slåskamp når Milo og Simba leger, og de bider i hinanden over det hele.
    Når den ene hyler op, stopper den anden straks, og begynder at sende dæmpede signaler.

Jeg tror det er helt alm. hvalpeleg. Det vidste hun nok ikke.

• #3   26. sep 2010 hej almindelig hvalpeleg..så længe den ene hvalp ikke virker trykket og af sig selv vender tilbage for at lege er alt i orden...jeg har en hvalp på 9mdr og en på lidt over 3 mdr og de bider hianden over alt uden piben så bare leg.....

• #4   26. sep 2010 Det kunne jo være at hendes hund virkede trykket ved situationen og hun kunne se at hendes hund ikke synes det var en særlig sjov måde at lege på.

Uanset hvad årsagen er, synes jeg det er helt rimeligt at man som hundeejer selv sætter grænsen for hvad ens hund vil være med til.

• #5   26. sep 2010 Den løb op til os igen men ville ikke havde at de skulle lege når hun hele tiden blandede sig. For blev lidt irriteret over det og Micha blev kun vildere af hun sad og holdte den anden og skubbede Micha væk hver gang hun nappede efter den.

• #6   26. sep 2010 En stolt Staffordshire Bull Terrier ejer : Så kommer vi bare og leger med Lucky. for der er ingen helle hos more smiley Har foresten mistet min mobil, så har ikke dit nummer mere, så du kan jo skrive når i kan lege smiley

• #7   26. sep 2010 Find en legekammerat der ikk har en uvidende mor smiley

Hun har da tydeligvis ikk forstand på at læse hundens kropssprog hvis hun ikk ku se at det var leg.
    Og du ska heller ikk blande dig i deres leg. Medmindre micha bliver for voldsom og den anden hund reagere ved at pive uden at micha forstår den hentydning. Så du gjorde ikk noget galt i mine øjne smiley

• #8   27. sep 2010 Enig med Bodil smiley

• #9   27. sep 2010 Når vi mødte hende igen idag, og det gentog sig så, vi gik bare forbi idag da jeg ikke gad det pjat, og hendes kom til Micha, da hun ikke kalder den til sig lader jeg Micha lege med den, og hun bed igen fast i dens kinder. en dame der står der bliver så sur og "sparker" (ikke så hun flyver og ikke hårdt, men så Micha ryger væk) Hvorefter jeg faktisk blev rigtig sur, sagde at jeg respekterede at vores hunde bare ikke skulle lege, men så hjælper det jo heller ikke hun ikke kalder sin til sig, og jeg desuden ikke kunne se det forkerte i deres leg da den franske jo blev ved at lægge op til leg. Tog Micha op og gik min vej, da jeg så sætter hende igen kom den løbende hen til os.

Kunne ikke lade være med at køre forbi vores dyrelæge på vejen hjem hvor de har en dygtig hvalpe træner, for at høre hendes vudering om siturationen.

Og hyun syntes at så længe ingen pev eller var trygget, skulle man lade dem lege, og at det desuden var meget normalt at hunde (hvalpe) bider de franske i kinderne, men at de jo altså ikke bider hul.

• #10   27. sep 2010 Hold da kæft noget svineri. Jeg ved ikk hva jeg havde gjort ved den dame hvis det var mig.
    Jeg er målløs.

• #11   27. sep 2010 A&D - Enzo SBT - : Var jeg godt nok også, vi taler altså om en hvalp på 4mdr ( Micha) Rystede hele vejen ned til bilen og selv om jeg fik fortalt hvad jeg syntes og ikke syntes, gik jeg med følelsen af jeg ikke fik sagt alt det jeg ville til hende, rigtig øv smiley Men møder hende nok igen.

• #12   27. sep 2010 Stakkels Micha. Jeg håber ikk at den oplevelse bliver siddende i hende.

Men jeg kender alt for godt følelsen af at man ville have sagt noget mere.

• #13   27. sep 2010 Tror ikke hun har taget skade, tror såment ikke hun har lagt mærke til noget. Men det går mig meget på.

Kommentér på:
Når hvalpe leger

Annonce