{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

hun hoster stadig.. :( {{forumTopicSubject}}

Wilma har fået konstateret hjerteorm, hun fik sin første pille i onsdags, og disse skal hun have 3 uger endnu.. Men pigebarnet hoster os stadig i søvn og vækker os ligesådan.. Det gør helt ondt i mine egne lunger at høre hende.. Dr.dyr sagde at hvis ikke det var blevet bedre inden for den første uge skulle vi ringe, og man ikke kunne se bedring i de første par dage..( Hun har dog fået en masse spoleorm ud af sig, men kan ikke ellers se niogen bedring) Jeg har læst mig til at hjerteorm i de fleste tilfælde også slæber en lungebetændelse med sig, kan det være rigtigt at hun ikke også skal i behandling for det..? Skal jeg vente til hun har fået en pille mere (altså på onsdag) eller ville I kontakte dr.dyr nu? Årghh det er så frusterende ikke at have oplevet sin hund rask endnu.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun hoster stadig.. :(
  • #3   27. sep 2010 Jeg har ringet til dyrelægen (sygeplejske), men dr.dyr ville hellere tale med mig end hive os índ til en tid, så nu kan jeg vente her indtil hun ringer.. :s

  • #4   27. sep 2010 Spørgsmål til både Line og Linda.
    Har i nogen idè om hvordan jeres hunde er blevet smittet, jeg mener har de tygget græs, nedfaldsfrugter eller har de været i direkte kontakt med snegle, hvis det er det sidste, ved i så hvilke snegle det er der har været i kontakt med ?.


  • #5   27. sep 2010 Åhh god bedring med hende..

  • #6   27. sep 2010 Cookie, Beauty og Prixie`s ydmyge tjener: Jeg er ret sikker på at Wilma fik sig en alm. snegl (med sneglehus, den knaste hvertfald sådan) til frokost dessert for 3 ugers tid siden, det er helt sikkert den der har forvoldet så meget skade. Men hun spiser jo også alt hvad hun kan komme i nærheden af..
    Tak Lizette jeg vil bare have hende rask NU!!!! - det er mit eneste fødselsdags ønske( har fødselsdag på lørdag, men tvivler på det går i opfyldelse..) :s


Kommentér på:
hun hoster stadig.. :(

Annonce