882 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Så meget fremskridt ! Så Stolt ! Så meget fremskridt ! Så Stolt !

Jaaa. Mig og Zoe har virkelig lært at samarbejde! endelig !

Hun fylder 2 her til november og for ca 6 måneder siden troede jeg at jeg havde fået en djævel inde for døren !! puha hvor var hun grov - Gøede af alt og alle, Lyde, tv, mennesker ,hunde, cykler, fugle, biler, busser osv osv.
Trak rundt med mig hele tiden og var i det hele taget et helvede at gå tur med !

Men nu er alt bare omvendt - Hun er en fryd hele turen, Går så pænt og gør slet ikke af noget !?
Jeg har lavet sit med hende hver gang der kom noget forbi, og holdt hendes kontakt med godbidder også skamrost når hun holdt kontakten til mig, Og hun fattede det med det samme !
Hun havde en dårlig vane med at kaste sig ud mod bilerne smiley Men det er også helt væk, Hun kan godt gå ud imod dem men så siger jeg "neej, ind igen" også stopper hun og går tilbage - Jeg er selvfølgelig meget obs på hende stadig smiley

Og fugle, andre hunde osv er slet ikke et problem mere - Er SÅ stolt når jeg går rundt med hende smiley

Min knapt så nemme mops er sku blevet en lille fryd smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så meget fremskridt ! Så Stolt !
  • #1   30. sep 2010 Sikke en dejlig oplevelse... ting tager tid.. smiley Glæder mig så meget til at skulle igang igen smiley

• #2   30. sep 2010 Ja det gør det bestemt - Og det er det heeeeele værd smiley

og har fået nogle rigtig gode råd og klap i ryggen af mine kloge hundeveninder !:)

• #3   30. sep 2010 Hvor lyder det bare dejligt - og tillykke med det smiley

Kan du give et tip til hvordan du fik hende vænnet af med at gø af tv'et? Andre hunde er ikke et problem, men tv'et er smiley

• #4   30. sep 2010 Dvs der er håb for os med banditterne?? smiley

Skønt for dig!! smiley

• #5   30. sep 2010 det er så dejligt når de endelig bliver voksne smiley og man kan se frugten af de første par års hårde arbejde

• #6   30. sep 2010 Der er nemlig håb for alle smiley :P LOL

Samsonitten M - Altså, Jeg har lært hende kommandoen "Det er okay" - Som lidt står for at hun ikke skal tage sig af det - Også kommandoen "Stille"
    Og da hun i starten vidste jeg havde godbidder rundt omkring i stuen så var det nemt at få hendes fokus væk -Efterhånden kom der længere og længere imellem godbidderne og nu har hun efterhånden vænnet sig til tv lyden og ved at det ikke er noget man skal tage sig af smiley
    Håber det måske kan hjælpe ? smiley

• #7   30. sep 2010 Anna G - Lige præcis smiley
    Det er hårdt at have hvalpe, Også mops hvalpe - Specielt når jeg fik en rottweiler i forklædning smiley Men det er jo det hele værd !

• #8   30. sep 2010 Så godt gået. Og beviser bare, at med tålmodighed og konsekvens, kommer man rigtig, rigtig langt.

• #9   30. sep 2010 Enig !!! Og tror virklige bare mig og Zoe skulle finde "vores" samarbejde, Lige præcis de få ting der virker for os men ingen andre smiley Det er så lækkert !

• #10   30. sep 2010 ja der skal jo være en form for god kemi, for at det lykkes mellem hund og ejer.. men dejligt at hører når det endelig lykkes:)

• #11   30. sep 2010 Helene - Oh yes smiley Og tror at der hvor det gik galt ofr mig og Zoe før var at jeg troede hun var en mops smiley Hvilket hun slet ikke er, Hun er en stor stærk rottweiler med en vilje af stål og en mening der ikke kan ændres smiley Så det krævede en ændring af syn fra min side smiley

• #12   30. sep 2010 hehe... ja kender det godt.. havde samme problem med kento og balto. men det lykkedes til sidst med kento, så det er bare dejligt.. smiley

Min søster måtte af hendes vildt dejligt blandings hund, da hun ikke nogen kemi med ham... eje god hund, men hun følte intet for ham.. han bor idag på sjælland og de er SÅÅÅ glad for ham..

• #13   30. sep 2010 Åh ja sådan ka ndet gå - Der er jo ikke så meget at sige til at man ikke har kemi med hunden - Det kan man ikke tvinge frem ! sørgeligt.
    men godt at hunden kom videre til et dejligt sted smiley :)

• #14   30. sep 2010 ja nemlig også det hun tænkte.. Så jeg håber inderligt at jeg når jeg skal hente min lille pige at der er god kemi, og jeg kan have hende i MANGE år smiley

• #15   30. sep 2010 Ihh hvor vidste jeg bare du stod bare dette indlæg så snart jeg så overskriften..

Det er såååååååååååååå fedt at se hvor langt I er kommet!!!
    Jeg glemmer aldrig vores snak hvor du som selv beskrevet var overbevist om at hun var djævlen selv, og nu har I bare SÅ godt et makkerskab..

Virkelig fedt at ha fulgt jer under denne udvikling..
    Giv Rullepølsen en nusser fra Moster H smiley

• #16   30. sep 2010 Jaaaa hun var virkelig djævlen :D:D Men jeg fik sku forvist det svin til helvede igen, Og ud kom mit lille pus smiley haha

Og tusind tusind tak for al støtten !!!! Både dig og Anja har været uunværlige i dette forløb !!!!!!
    Det er jo min første egen hund, og vidste jeg ville lave fejl- Men har virkelig kunne bruge alle jeres råd og støtte - Kloge kvinder!! smiley

Hun hilsner igen med et snork ( meget træt efter 7 km´s gåtur smiley )

• #17   30. sep 2010 Det var da så lidt!!!!
    Du ved jeg/vi vil være her, både med flere råd til Zoe og til når du engang finder den næste drømmehund smiley

Dovne rullepølse *G*

• #18   30. sep 2010 Det er da fedt at tålmodighed har lønnet sig smiley
    Kæmpe skulderklap smiley

• #19   30. sep 2010 Tusind tusind tak !!! Er simpeltehn så glad smiley

Kommentér på:
Så meget fremskridt ! Så Stolt !

Annonce