{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

hundeprut :) {{forumTopicSubject}}

ja så har prutfiis fået lidt af sit nye foder i 2 ugers tid.. Jeg har bemærket hun prutter mere og de stinker virkelig, vi flygter fra sofaen når hun giver den gas den lille..
opdagede så idag da jeg gav hende en som godbid at hun lige suttede på den i munden og slugten den!
det selvfølgelig ikke mennigen hun skal sluge dem. men giver det luft i maven?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hundeprut :)
  • #1   30. sep 2010 Hvilket foder har du kørt hende over på?

• #2   30. sep 2010 Øhmm.... Hvorfor skal hun ikke sluge den?

• #3   30. sep 2010 Kan det også være fordi den spiser for hurtigt?
    Så ville jeg give det i en aktiverings bold smiley

• #4   1. okt 2010 Jamen vi er gået over til wolfblut, stadigvæk halv halv.. Ja ved godt de prutter men det bare blevet være ny!
    Tænker bare det vel meningen hun skal tykke dem og ikke bare sluge dem hele.
    Men hun kan godt lide dem hun spiser dem først .. Hun får altid sin mad i sin kong halvdelen af det..

• #5   1. okt 2010 Umiddelbart er det jo et godt foder, men det kan jo være det ikke lige passer til hende. Hvis det bliver ved med at være lige slemt posen ud, ville jeg nok overveje at skifte foder igen. Det kan godt være at de franske er kendt for deres hundeprutter, men for mig tyder det på at det foderet ikke er optimalt for hunden.

nu er det jo stadig meget nyt med foderskiftet, og der kan jo sagtens gå 1-2 mdr. før hunden er 100% kørt over på foderet i alle aspekter af kroppen, så måske er det fordi hun er ved at "rense ud" eller lignende. Så hold øje med om det pludselig skulle ændre sig eller om det fortsætter smiley

Tror ikke det har noget at gøre med at hun sluger foderet, langt de fleste hunde gør dette, da deres tandsæt ikke er lavet til at tygge maden. Jeg har så selv lidt af en særling herhjemme, hun tygger nemlig ALT smiley

Kommentér på:
hundeprut :)

Annonce