620 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

amok amok

ihh jeg er jo ejer af en dejlig hanhund men ih hvor kan han bare være irriternde.
han trækker virkelig tiden ud på hans gå ture forstået på den måde at når han tisser så det først til venstre så vender sig og tisser igen og igen og igen sammen sted.
også¨er der jo alle de lækre tæver der osse har tisset de er jo osse interresante......
er der andre han hunde det gør det sammen herinde.
jeg ved jo godt at det nok er meget normalt når man har en hanhund.

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  amok
  • #1   1. okt 2010 Jeg har altid "trænet" at når der først er tisset på pletten, så går vi videre. Hvad gør hundebassen så? Jamen så snuser man, tisser OG bliver stående med løftet ben, så han kan blive stående og snuse. Så han faketisser simpelthen. Det er SÅ irriterende. Men hvad skal man gøre?

• #2   1. okt 2010 Charlie kan også bruge laaaaang på at snuse godt og grundigt det samme sted. Og lette ben op ad noget nær samtlige græstotter.Og sådan er hanhunde nok. Og tæver vel også. Bortset fra det med at lette ben. Charlie får lov til det for det er jo for hans skyld at vi går der. For at han kan "læse avisen".

• #5   1. okt 2010 Der er stort set aldrig snor på mine vuffer når vi er på tur ...Så for mig kan de læse aviserne så meget de vil, og tilføje deres besyv også...Når vi så er ca. halvt igennem turen, Ja så træner vi og leger...

Kommentér på:
amok

Annonce