{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Camping {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

Jeg sidder og tænker sommerferie 2011 smiley
Vi har besluttet os for at campere, fordi vi jo har fået den skønneste lille hundehvalp for 5½ uger siden allerede ..
Men mit spørgsmål er så, vi overvejer telt, campingvogn eller autocamper ..
Vi tænker autocamper for så at kunne køre rundt, måske i forskellige lande, hvis det skal være denne form bliver ferien på et par uger eller tre smiley
Campingvogn eller telt, så ville vi finde én campingplads og så være der i en uges tid .. - Vi ville leje en cmapingvogn som står på cmapingpladsen.. Telt vil vi selv medbringe smiley

Hvad ville I foretrække og hvorfor? smiley
Og har I nogen steder, campingpladser eller lign., I ville anbefale?
- Med steder tænker jeg, hvis vi kører til nogle lande, hvad vil I så anbefale? smiley
- Og hvis det skulle være autocamper, kan I så anbefale et sted at leje sådan en? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Camping
  • #1   1. okt 2010 Fordelen ved campingvogn fremfor telt er jo selvfølgelig, at vi kan sove indenfor, men at vi også kan være ude i et fortelt om aftenen smiley

• #2   1. okt 2010 Vi har camperet med hunde i mange år . Først i telt siden campingvogn.
    om vi vælger det ene eller andet tror jeg er ligemeget, hvis i tænker på med hunden. Husk dog at der kan være forskellige regler vedr vaccinationer i landene.
    Vi selv finder en plads hvor vi så kører ud fra. Men om i kører fra plads til plads er hunden nok ret ligeglad med.
    Jeg syntes i skal finde ud af hvilken for i vil holde, og om i vil til udlandet eller herhjemme.Det vil også gøre det lettere og vejlede jer i foreks pladser.

• #3   1. okt 2010 Godt du lige nævnte det med vaccinerne smiley
    Og så skal han selvfølgelig også have pas, hvis vi skal køre rundt ..

Hmm, jeg tror bare, jeg gerne vil høre folks erfaringer både med DK og udlandet smiley

• #4   1. okt 2010 Vi har i flere år taget til nordjylland og holdt ferie.4 år i Toldne ved Frederikshavn. Der er forholdsvis kort til alle ting i Nordjylland og er en billig plads. Vil i have pool mm er det ikke den plads i skal til. Men natur og gåmuligheder er der masser af. Og ikke ftygtelig langt til Frederikshavn med badestrand.
    Ellers er Bornholm jo bare skøn. Men der er jo nogle regler for og køre igemmen Sverige.

• #5   1. okt 2010 Pool er ikke et must for os smiley

Vi bor i Kbh., så min plan med camping er bare at komme ud til noget frisk luft smiley
    Og Nordjylland kunne da være et oplagt sted, langt væk hjemmefra men stadig i DK smiley
    Jeg vil gå ind og kigge på deres hjemmeside ..

• #6   1. okt 2010 http://www.tolne-camping.dk/

• #7   1. okt 2010 Super, mange tak for hjælpen smiley

• #8   1. okt 2010 Jeg elsker også at være på camping, jeg vil foretrækker helt klart min campingvogn, telt kan være en fugtig affære. Autocamper har jeg aldrig prøvet men drømmer om at prøve det, synes bare det er vildt dyrt at leje sådan en.
    Der er super mange skønne pladser i DK, alt efter hvad man er til, de store top-camp pladser eller små billige dcu-pladser (hvis man er medlem af det).

• #9   1. okt 2010 Hvis vi skal afsted i campingvogn skal vi leje en smiley Det eneste vi selv har mulighed for at sove i af vores eget er et telt smiley Men vi vil nu heller ikke have noget imod at leje enten campingvogn eller telt ..
    Vi er ikke medlem af dcu ..

Har du nogle campingpladser, du foretrækker? smiley

• #10   1. okt 2010 Brug hjernen, før du køber hund. S: Tolne bakker camping lyder godt nok billig smiley
    Hvis man lejer en hytte i en uge, koster det 2.500 kr. inkl. el og bad smiley
    Og hvis man tager i telt kan man nøjes med at slippe 1.000 kr., det er godt nok billigt smiley
    Og lyder som et godt sted for Taiko også ..

• #11   1. okt 2010 Nååå, den skulle jeg lige finde ud af. Du skrev godt sted for Taiko, det hedder min den ene også. Ti hi
    Men ja. Rolig plads og natur og gåture inde på selve pladsen i selve Toldne bakker. Ja, vi er meget glade for den plads. Nu skal der så gå nogle år inden vi drager derop igen men ellers en plads vi vender tilbage til.

• #12   1. okt 2010 Katrine -

det er godt at være tidligt ude, hvis I skal leje en campingvogn - det kan være svært at finde vogne, hvor man må have hund med.

• #13   1. okt 2010 Brug hjernen, før du køber hund: Hehe ja, jeg så godt, at din også hedder Taiko smiley
    Deres campingplads lyder billig og som et ideelt sted til os smiley

Kaospiloterne Rex & Robert2: Ja, jeg har godt på fornemmelsen det er svært at finde campingvogn, hvor man må have hund med .. Men så må vi bare være i telt i stedet for smiley

• #14   1. okt 2010 vi kan osse kun anbefale camping og hunden bliver så dejligt træt af at være ude i den frsike luft hele dagen og det gør vi selvfølig osse......
    og man møder en masse dejlige mennesker og hunde.
    Hvis du skal leje autocamper kan det godt blive svært da de helst ikke lejer ud til familier med hund.
    god tur når i kommer så langt

Kommentér på:
Camping

Annonce