Camping {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg sidder og tænker sommerferie 2011
Vi har besluttet os for at campere, fordi vi jo har fået den skønneste lille hundehvalp for 5½ uger siden allerede ..
Men mit spørgsmål er så, vi overvejer telt, campingvogn eller autocamper ..
Vi tænker autocamper for så at kunne køre rundt, måske i forskellige lande, hvis det skal være denne form bliver ferien på et par uger eller tre
Campingvogn eller telt, så ville vi finde én campingplads og så være der i en uges tid .. - Vi ville leje en cmapingvogn som står på cmapingpladsen.. Telt vil vi selv medbringe
Hvad ville I foretrække og hvorfor?
Og har I nogen steder, campingpladser eller lign., I ville anbefale?
- Med steder tænker jeg, hvis vi kører til nogle lande, hvad vil I så anbefale?
- Og hvis det skulle være autocamper, kan I så anbefale et sted at leje sådan en?
nov 2009
Følger: 12 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 1.540
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
om vi vælger det ene eller andet tror jeg er ligemeget, hvis i tænker på med hunden. Husk dog at der kan være forskellige regler vedr vaccinationer i landene.
Vi selv finder en plads hvor vi så kører ud fra. Men om i kører fra plads til plads er hunden nok ret ligeglad med.
Jeg syntes i skal finde ud af hvilken for i vil holde, og om i vil til udlandet eller herhjemme.Det vil også gøre det lettere og vejlede jer i foreks pladser.
nov 2009
Og så skal han selvfølgelig også have pas, hvis vi skal køre rundt ..
Hmm, jeg tror bare, jeg gerne vil høre folks erfaringer både med DK og udlandet
okt 2008
Ellers er Bornholm jo bare skøn. Men der er jo nogle regler for og køre igemmen Sverige.
nov 2009
Vi bor i Kbh., så min plan med camping er bare at komme ud til noget frisk luft
Og Nordjylland kunne da være et oplagt sted, langt væk hjemmefra men stadig i DK
Jeg vil gå ind og kigge på deres hjemmeside ..
okt 2008
nov 2009
jan 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 66 Svar: 472
Der er super mange skønne pladser i DK, alt efter hvad man er til, de store top-camp pladser eller små billige dcu-pladser (hvis man er medlem af det).
nov 2009
Vi er ikke medlem af dcu ..
Har du nogle campingpladser, du foretrækker?
nov 2009
Hvis man lejer en hytte i en uge, koster det 2.500 kr. inkl. el og bad
Og hvis man tager i telt kan man nøjes med at slippe 1.000 kr., det er godt nok billigt
Og lyder som et godt sted for Taiko også ..
okt 2008
Men ja. Rolig plads og natur og gåture inde på selve pladsen i selve Toldne bakker. Ja, vi er meget glade for den plads. Nu skal der så gå nogle år inden vi drager derop igen men ellers en plads vi vender tilbage til.
dec 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 527 Svar: 6.804
det er godt at være tidligt ude, hvis I skal leje en campingvogn - det kan være svært at finde vogne, hvor man må have hund med.
nov 2009
Deres campingplads lyder billig og som et ideelt sted til os
Kaospiloterne Rex & Robert2: Ja, jeg har godt på fornemmelsen det er svært at finde campingvogn, hvor man må have hund med .. Men så må vi bare være i telt i stedet for
sep 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 82
og man møder en masse dejlige mennesker og hunde.
Hvis du skal leje autocamper kan det godt blive svært da de helst ikke lejer ud til familier med hund.
god tur når i kommer så langt
Camping