Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundebid
  • #1   4. okt 2010 Jeg er blevet bidt af en schæfer. Jeg skulle ind igennem dens have for at aflevere reklamer i brevsprækken. Den sprang op bagfra og bed sig fast i mit jakkeærme. Heldigvis havde jeg en tyk dynjakke på, så fik kun blå mærker og utroligt mange fjer i haven. Ejeren var heldivis lige i nærheden og fik hevet hunden til sig

• #2   4. okt 2010 Blev bidt af en schæfer, som helt lille (min fars vagthund) Blev bidt af vores blandingshund, da jeg var 4 år... blev bidt af vores næste blandingshund, da jeg var 15... Er så gudskelov ikke blevet bidt siden smiley

• #3   4. okt 2010 lundehund: flere gange har jeg prøvet at få en hjørnetand placeret lige ved negleroden på mine fingre.......fordi jeg har "tilladt" mig at forstyrre når der har været lidt kamp om rangordnen imellem tøserne.....derefter har jeg fået blikket : ups, mor det var ikke dig jeg var sur på.

Bjarke har også nappet ud efter mig.... rent forsvar.... han havde en byld i panden jeg skulle rense og det har vist gjort nas....så efter et par dage med den behandling havde jeg overskredet hans grænser og så forsvarede han sig.

• #4   4. okt 2010 dobberman tæve. hun havde hvalpe, og jeg var et lille barn. det var kun en markering og det var min egen skyld. jeg blev nok mere forskrækket end det gjorde ondt

dsg tæve. min farmors hund som jeg legede med. hun var vant til at måtte bestemme. og jeg legede med hende, jeg kom til at stå over hende i en position som var meget dominerende. hun bed mig i hovedet. også kun en markering, men havde aldrig troet hun kunne finde på det.

• #5   4. okt 2010 DSG x3... uden grund...
    blanding- madaggression
    Pekingeser x 2 ...der ikke kunne lide børn, og alligevel ville man gerne hilse...

kan snart ikke huske det mere

• #6   4. okt 2010 Australsk Terrier - ved ikke om den var helt ægte, men det var den hund vi havde i mit barndomshjem ihvertfald.

Og så en Terveuren - en tæve, som bed mig mens jeg sad på en stol ved køkkenbordet hos hendes ejere, og iøvrigt havde ryggen til hende. Hun var så "modig" at hun efter at have bidt, røg baglæns og spænede ud af køkkenet med børsterne rejst på hele ryggen og halen mellem benene.

Fascinerende race !!!!!!!!

• #7   4. okt 2010 foxterrier bl., da jeg var barn, hun lå og sov og blev overrasket da jeg ville kæle.

Shæfer, -i min ungdom som sommerpost
    labrador, -i samme periode som post

• #8   4. okt 2010 Som 5 årig af en dværgpincher.
    som voksen af schæfer, korthåret hønsehund, jack russell terrier.
    Scæferen ville jeg skille fra en anden hund, blev bidt i overarmen.
    Hønsehunden, da han skulle have børstet tænder, bidt i fingrene.
    Jack russell terrier, mine to hunde sloges og skulle skilles ad, igen fingrene for langt fremme

• #9   4. okt 2010 Jeg er blevet bidt 2 gange af en schæfer og 1 gang af en rottweiler.

1 gang schæfer var en legekammerats jeg var hjemme hos og vi leger så uden foran huset da hunden kommer ud og springer op og bider mig i ryggen.

2 gang schæfer, jeg kommer cykelene hjem da den kommer løbende ud fra en have og bider mig i benet.

3 gang Rotten, det var min kærestes som jeg altid havde været gode venner med, men da jeg er på vej ud af døren springer hunde op og bider sig fast i min hånd, den bider igennem hånden og jeg må jo så på skadestuen da vi endelig får hunden fri, 2 dage efter bider den også sin ejer. og bliver aflivet...

• #10   4. okt 2010 Hov første gang var jeg omkring 7 år, 2 gang 10 år og den sidste gang var jeg 15 år.

• #11   4. okt 2010 Hov jeg glemte da lige min egen, jeg fik en schæfer da jeg var 18 år, det var en genbrugshund på 1½ år og da jeg har haft ham i 14 dage står jeg i mit køkken og vasker op, efter vi har været ude og gå i 1 time, lige pludselig kommer han ud med ørene ned af nakken og går til angreb på mig, han får bidt mig flere steder i armen inden jeg får skubbet ham ud i gangen og lukket døren, jeg ringer til min dyrlæge og aftaler at jeg skal komme med det samme og få ham tjekket, han havde så fået en hjerneblødning og blev aflivet på stedet. jeg fik en del ar op af armen efter han bed mig..

• #12   4. okt 2010 Sidste weekend af en Engelsk bulldog, et hold venner har 2 stk og de fløj i hoved på min hund, som ik gider det der ballade med at slås, så jeg fjernede de to små banditter og fik 2 fine huller i benet, lige over knæet, det blødte længe men benet sidder endnu og hurra for at Engelske bulldogs har så skæve tænder hehe

• #13   4. okt 2010 Jeg blev engang bidt af en Yorkshire terrier..
    Ejeren havde den med i sin tøjbutik. Jeg ville gå hen og sige hej til den, da den sad så fint og kiggede på folk - Men dét gad den ikke, så den sad i min finger! :o(

• #15   4. okt 2010 en sur Schæffer da jeg var 10-12 år.

• #16   4. okt 2010 Airedaleterrier.

Den stod bundet i en garage meget af dagen. Jeg skulle forbi, og husets datter holdt hunden, - indtil hun ikke kunne mere.

• #17   4. okt 2010 en schæfer.

skulle op om natten hjemme hos min mor hvor jeg var på besøg og lyste så med telefonen.

hunden troede det var en fremmed, så fik et pænt tandsæt i hoften.

• #18   4. okt 2010 En Jack russel. En ambull havde taget fat i den (heldigvis kun nakkeskindet) og Jack russelen bed mig da jeg skulle skille dem af.
    Ingen af dem var mine. Jeg var tilfældigsvis på stedet da det skete.

• #19   4. okt 2010 he he jeg er blevet bidt af en gravhund som lille den gad ikke alle de gæster til en børnefødselsdag sikke en kamphunde liste vi kan levere det er ski da sjov læsning

• #20   4. okt 2010 1. gravhund: Jeg var barn. Det var fastelavn og ejeren valgte at pudse hunden på os, istedet for at åbne døren.

2. Gravhund. Jeg gik blot forbi den, uden at tage kontakt.

3. dsg/terrier mix. Min egenskyld. Jeg var ikke obs på dens signaler

Kommentér på:
Hundebid

Annonce