forskel på orijen og acana {{forumTopicSubject}}
Er der nogen med erfaring på hundefoder herinde ??
Vi er rigtig glade for både Acana og Orijen herhjemme, vores hund trives rigtig godt på det og har ingen kløen, skæl og lignende mere efter vi skiftede fra Eukanuba.
Vi har lidt skiftet imellem Acana og Orijen de sidste par måneder, fordi jeg ikke helt kan finde ud af hvad der er bedst. Og så vidt jeg kan forstå så er det, det samme firma der står bag ? Er Acana så deres billig produkt ? Består det af det samme ? er der nogen fordele ved Orijen fx ?
Og er det ok jeg bare giver Saga Orijen Adult fx, eller skal det være en af de andre ?? Acana har nemlig en der hedder large breed.
jan 2010
Følger: 1 Svar: 46
Når vi snakker foder som bærer de mærker du nævner, er vi under alle omstændigheder over i et foder, som er kendt for at være et kvalitetesfoder. At der så er forskellige meninger om de enkelte fodertyper er nofet andet. Det du skal koncentrere dig om, er hvad din hund fungerer godt på. Jeg har personlig meget gode erfaringer med ander fodertyper, men er din hund glad for den type foder du giver, og du ikke umiddelbar fornemmer kløe, skæl og andre komplikationer, skal du bare give los med foder:)
jan 2010
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 2.606
jan 2010
Camilla A: Jamen jeg giver min hund en prescription Diet. Det findes i forskellige varianter. Hvis du skriver lidt mere specifikt om din hund, skal jeg anbefale en foder:) Jg er temmelig erfaren på området. Har arbejdet med det foder i en årrække. Jeg giver selv min hund det der hedder j/d.
jan 2010
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 82
Er der en grund til at du Nathja ikke vil give Acana/Orijen ? Er der noget jeg har misforstået her ? Og hvad bruger du selv til din hund ?
Jeg synes det er et godt foder, og som jeg skrev så er min hund netop skilt sig af med kløe, skæl mv. efter vi skiftede til dette. Og jeg synes heller ikke helt det er i den billige ende
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 61 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.511
jun 2010
Følger: 42 Følgere: 61 Hunde: 11 Emner: 383 Svar: 3.511
jan 2010
jan 2010
forskel på orijen og acana