{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

dr. dyr / shorty 2. del {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Så er vi tilbage fra dr. dyr. Shorty kom heldigvis med hjem igen. Hun kunne ikke finde ud af hvad det var men mente stadig ikke at det var kennel hoste. Hun troede måske at han ikke kunne tåle det pencillin han var på så det skal han ikke have mere.
Han havde også fået lidt feber og en maveirretation.

så dette er hvad der er sket :

1 sprøjte mod maveirretation.
1 sprøjte mod opkast.
1 pille x 2 gange dagligt i 2 dage mod opkast.
½ pille x 2 gange dagligt i 5 dage mod maveirretation.
Og så skal han faste til kl. 17 i aften så sprøjterne virker bedre.

Hvis den stadig var gal med ham på mandag skulle vi komme igen og så måtte vi se hvad vi skulle gøre derfra.
Hun var kommet lidt i tvivl om der måske stadig sad noget i halsen men ville ikke gøre noget nu, da hun først ville se om medicinen klarede problemet.

.. så nu er det bare at vente og se for vores vedkommende... håber at medicinen hjælper så min bettemand kan blive rask igen.

Desuden HADER shorty dyrlægen, han er en af de hunde der ikke vil snakke med dyrlægen, ikke vil ind i konsutationsrummet og bider ud når han bliver stukket, så det har været stressende for ham i den her uge med 2 besøg hos dr. dyr og 4 sprøjter i alt :(((



http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=42480


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dr. dyr / shorty 2. del
  • #1   5. maj 2006 Vi må håbe det virker, og at han bliver helt i top:)
    God bedring herfra:)


  • #2   5. maj 2006 Pia : ja, er rigtig glad for at han kom med hjem igen.. synes det ville være synd hvis han skulle blive der da han ikke kan lide stedet.. men hvis det ikke er væk mandag skal han jo nok indlægges, så håber virkelig at han bliver rask over weekenden..

    Maria : Nej, det er virkelig træls med en syg hund.. har så travlt i den her weekend da kæresten har fødselsdag og vi skal til konfaamation og ud til svigerforældrene og spise også... men hvis han ikke får det bedre må jeg takke nej tak :(( vil ikke have at han skal gå alene hjemme hvis han stadig er syg..
    Jeg klipper selv negle på shorty og der er ingen problemer overhovedet... men er da 100 % sikker på at hvis dr. dyr gjorde det at han nok skulle lave problemer.. Det første han gjorde da han så dyrlægen var at løbe hen til udgangen så hun er ikke populær...


  • #3   5. maj 2006 K & A : takker smiley håber også på det bedste..

  • #4   5. maj 2006 Rigtig god bedring med ham.

  • #5   5. maj 2006 Jeg vil bare sige at jeg er super glad for at se en der er så god ved sin hund.

    Du gør det godt, og det er tydeligt at du elsker din hund.

    Tak fordi du gjorde min dag lidt bedre smiley


Kommentér på:
dr. dyr / shorty 2. del

Annonce