{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Massage {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige nogle spørgsmål angående hunde og massage:o)

-Går jeres hunde til massør?
-Er der en årsag til det, eller er det mere for "hyggens skyld"?
-Hvor gammel er hunden?
-Går I regelmæssigt?

Diva er 3år og begyndte, at gå til massør for et par måneder siden. Hun har en skævhed i hele kroppen som enten er medfødt eller kommet senere. Jeg kan klart se en positiv ændring og blir ved så længe det skal til:o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Massage
  • #1   7. okt 2010 ja, min hund er 11½ år og hans bindevæv er stift i nakken. Og vi bliver også ved :o)

min massør anbefalede back on track.

• #2   7. okt 2010 Vores forhenværende hund Kiki gjorde det da hun havde en dårlig hofte og knæ plus hun fik osse nogle gange ledmanipulation da hun var lidt skæv i skelettet.

Første gang Kiki fik massage var da jeg var på et kursus i hundemassage til husbehov omkring 2002-2004 (på et tidspunkt der imellem) og i 2007 fik hun massage og ledmanipulation af Lone fra The touch hvilket var en stor succes så det fortsatte hun med så hun kunne få løsnet op i skroget.

Kiki var fra nov 2000.

• #3   7. okt 2010 Marlene: Årh nej da.. Alt for ung hund:-(

Marianne: Er det noget han har fået med alderen? Jeg har lige købt et dækken fra back on track:o) Det er dælme lækkert:o)

• #4   7. okt 2010 Malou havde stor glæde af massage. Hun havde HD og AD, så hun gik og kompenserede, og det kunne massagen løsne op på.
    Hun fik massage hver 4. uge.

• #5   7. okt 2010 Jeg ved det faktisk ikke. Han har aldrig været glad for børsten, så måske det altid har været et problem for ham.

Jeg troede, at hans muskulatur var for svagt, derfor meldte jeg ham til waterwalking. Sygeplejersken er også uddannet massør og mente at det var nok med massage, da musklerne er meget fine for hans alder :o)

Back on track skal være med til at holde hans nakke og skulder varme og dermed mindske at hans bindevæv "stivner".

• #6   7. okt 2010 mine bulldog får massage... ca hver 3 uge....
    Grunden er at otto hurtigt bliver øm i musklerne,og Salli nyder det så meget, at hun selvfølgelig også skal ha...
    Massøren kommer her hjem til mig..jeg giver 475 for en time incl transport...

• #7   7. okt 2010 Jeg har selv taget et kursus i massage til husbehov og har også haft min gamle 13 årige til massage... og kan kun sige at det nyder han!

Og det er dejligt afslappende selv også at sidde og massere sin hund, faktisk er jeg blevet så glad for det jeg har lært engang at jeg er medarrangør til et sådant kursus i denne måned og næste;-)

Og netop til ældre hunde er det en stor hjælp da kroppen jo ikke er som den var engang.. sådan er det også når vi jo bliver ældre;-)

• #8   7. okt 2010 Massage er simpelthen en super ting for de kære hunde:o) Dejligt at høre det også har hjulpet hos jer:o)

Malene: Puha ja:-(

• #9   7. okt 2010 Mine hunde bliver jævnligt masseret.
    De er hhv 13 og 7 år gamle og årsagen er at de bliver/blev brugt til agility, så det er en form for vedligehold.
    Nu er de primært den 7årige og efter behov...

• #10   7. okt 2010 Ja mine hunde får også massage... Dog af mig da jeg er ved at uddanne mig til hundemassør. De nyder det også i fulde drag og havde faktisk også lidt muskelproblemer i starten

• #12   7. okt 2010 nåh ja.. mine får kombineret massage og laser behandling...og massøren skal prøve kst på mine hunde, når hun er færdig udannet til det...

Kommentér på:
Massage

Annonce