{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Steralition - hvornår???? {{forumTopicSubject}}

Jahh... som overskriften lyder, hvornår er det bedst at lade sin tæve steralisere?? Har hele tiden fået afvide af min egen dyrlæge at det skal være INDEN 1. løbetid - nu var vi så ved dyrlægen (med noget andet) her kom vi ind hos en anden af dyrlægerne og hun siger så at steralitionen skal være EFTER 1. løb???? Jeg er totalt forvirret.. Nogle kloge "hunde" hoveder derude der kan svare på dette....;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Steralition - hvornår????
  • #1   8. okt 2010 man plejer at sige efter første løb i hvertfald, det har altid fået afvide af flere dyrlæger

• #2   8. okt 2010 Jeg har fået at vide at det er bedst efter 2. løbetid, fordi hvis man steriliserer for tidligt, kan hunden have svært ved at holde på urinen ( inkontinens) senere hen.

• Trine P
    Trine P Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 455
    #3   8. okt 2010 Jeg har nu nr. to tæve der er blevet steriliseret, begger gange er det sket mellen anden og tredje løbetid

Min erfaring og andre tæver ejere jeg har talt med siger mig at det er det bedste tidspunkt.
    Mentalt er hun ved at være færdig og bevarer stadig noget af det legesyge sind.
    For tidligt kan det stoppe udviklingen med hensyn til selvtillid og for sent kan det skabe meget forstyrrelse i hovedet.
    Men der er jo ingen regel uden undtagelser :0)

Kommentér på:
Steralition - hvornår????

Annonce