{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen som kommer til leg i Odense
  • #1   10. okt 2010 Aj ville rigtig gerne men Bella har jo desværre kurv på.... Øvs

  • #2   10. okt 2010 hej
    jeg er bare bange for at komme dernede om søndagen da der er så mange store hunde som er så vilde ved mine.
    men kunne være jeg skulle overveje det. vi bor jo kun 2 min derfra.


  • #3   10. okt 2010 Må man ikke komme når de har kurv på da? Jeg var inde på skov og naturstyrelsens hjemmeside, og der syntes jeg der stod de gerne måtte.
    Jeg ser det lige an og hvis det ser for vildt ud så går vi bare igen. Har ikke prøvet det før her om søndagen.


  • #4   10. okt 2010 Synes i skulle tage derned så kommer jeg da og hilser uden hund :o)

  • #5   10. okt 2010 Jo det må man vidst godt. Men jeg synes det er synd for jeres hunde hvis hun lige ramler ind i dem med kurv på. For den slår pænt hårdt. Har fået den i hoved et par gange....

  • #6   10. okt 2010 louise. ok. skal vi ikke mødes lidt før 14 så? min hunde har det bedst med at der kommer andre hunde til dem, i stedet for at blive lukket inde i en kæmpe flok. de kan bedre styre det når der kommer en af gangen:) jeg tror jeg går hjemme fra kvart i:)

    mosekonen. lyder hyggeligt hvis du kommer og hilser på. ærgeligt det er uden hund, men kan godt forstå det når hun skal have kurv på, kan det ikke være sjovt for hende:


  • #7   10. okt 2010 Jamen vi skal ud og køre rtur nu her så lokker resten af familien med ned og sige hej :o)

  • #8   10. okt 2010 lyder godt:) jeg går hjemme fra nu men 3 vildebasser:) vi ses.

  • #9   10. okt 2010 vi ses om lidt

  • #10   10. okt 2010 Jeg nåede slet ikke at se jeres beskeder inden jeg gik. Vi gik ret hurtigt igen. Jeg følte mig ikke tryg med den pitt bull terrie der kom uden mundkurv på. Jeg er altså lidt en hønemor med den slags, kan godt være det er noget pjat, men efter oplevelsen i går er jeg bare endnu mere nervøs.

  • #11   10. okt 2010 louise. der var så mange mopser at jeg ikke nåede at se hvem der var dig:)

    der var da ingen pitt bulls?


  • #12   10. okt 2010 Ejj, har først lige set indlægget nu. Eigh.. smiley

  • #13   10. okt 2010 sofie. det var også vildt, der var mange store hunde. mine sad næsten ved mine ben hele tiden. men i hverdagen ved 4 tiden er der næsten altid et par små hunde dernede. det er ret hyggeligt.

  • #14   10. okt 2010 Så var det nok godt Luca ikke var med, så han ikke skræmte de store hunde væk. smiley
    Må se om jeg ikke kan komme derned en dag. smiley


  • #15   10. okt 2010 Ja der var rigtig mange mopser:-) Men slet ikke sikkert du har set os, vi var der kun nogle få minutter. Så heller ikke jer:-( Men det var den største mops af dem alle med sådan en army carmoflage sele på:-) Han var ikke så aktiv. Tror han var lidt skræmt, men vi skulle nok bare være blevet. Lige da jeg gik ud af lågen kom der en pitt bull, men måske gik de hurtigt igen. Hørte der var andre som lige hviskede om det og også overvejde at gå. Men måske er det bare mig som er en kylling. Det er første gang jeg har hund og Milo er mit et og alt, og tja så er jeg bare pylret:-) Og mine forældres hund og min søster er blevet bidt af en pitt bull sidste år, så jeg er lidt hys.
    Mosekonen: Jeg nåede da lige at hilse på dig:-) Har lige kigget dine billeder, de ser dejlige ud dine vuffere:-) Jeg passede engang en magen til, og hold op, hvor var det bare sjovt. Den var så stædig og havde så meget personlighed:-)


  • #16   10. okt 2010 louise. jeg stod også lidt oppe bagved for at holde lidt afstand til de store.

    jeg så ingen pit bull men der var to bullterrier (staves) en mand med sådan noget sjovt skæg som havde den. og så en der var lidt mindre som var hvid. kan det være dem? de havde et barn med også.


  • #17   10. okt 2010 Michelle: Ja det var dem, det er mig som tager fejl af racen tror jeg. Jeg er så mange for dem, mit hjerte banker når jeg ser dem. De er sikkert slet ikke farlige, jeg er bare en tøs:-) Jeg har selv haft bokser, og andre store hunde da jeg boede hjemme, og har normalt aldrig været bange for nogle hunde, så det er træls jeg har fået det sådan.
    Milo leger rigtig godt med en cavalier til træning og er også vokset op med dem. Den kennel hvor han er fra opdrætter dem også. Så måske kunne vi mødes en dag og lege:-)


  • #18   10. okt 2010 Jamen ham med bullterrien gik igen da der var en af de andre hunde der ikke kunne med den. Det er også en gammel herre på 9 år. Sød og rar er den nu..

    Hehe nåede og hilse på jer begge to :o)


  • #19   10. okt 2010 ok. ja de er vidst ikke farlige. de er i hvert fald ikke på listen.
    men ja. syntes da vi skal lege en dag:) ved ikke om du har tid til at komme dernede i hverdagen ved 4 tiden? men der er vi der i hvert fald tit:)


  • #20   10. okt 2010 Haha.. "Manden med det sjove skæg" kender jeg smiley Det er min genbo. Super flink fyr forresten og hans bull terrier Alvin er godheden selv.

    Ville også gerne have været derned, men Nemo har skåret poten på nogen glasskår og skal lige hele inden jeg synes han skal lege med andre. Nemo er til gengæld ikke helt enig med mig smiley


  • #21   10. okt 2010 Okay, så har jeg vist misforstået de 2 hunde, så må jeg hellere give dem en chance næste gang jeg møder dem:-)
    Jeg går altid tur med Milo mellem tre og fire, så jeg kan sagens være der ved 4 tiden. Kunne være rigtig hyggeligt.
    Synd for Nemo, god bedring med poten. Milo har også lige været samme tur igennem. Så træls med alle de glasskår.


  • #22   10. okt 2010 kim. hehe ja. har mødt ham et par gange nede i parken. og han virker også flink:) men kunne ikke lige beskrive ham bedre:)

    stakkels nemo. god bedring.

    louise. ok. jeg kommer nok ikke i morgen og tirsdag. men onsdag er jeg der sikkert:)


  • #23   10. okt 2010 Hvor er det lige praecis den her hundeskov ligger??
    Er i hundeskov hver dag i Allesoe, men kender ikke den i snakker om?


  • #24   10. okt 2010 Louise Skov A> Tror også du roligt kan give dem en chance mere. Dem jeg kender, er der i hvert fald ingen problemer med. De kan måske godt være lidt frembrusende, ved første møde, hvor andre hunde måske er lidt mere stille og rolige og lige skal lugte, sige pænt goddag osv. Mener de oprindeligt er avlet som udstillingshunde og til at se godt ud sammen med de engelske rigmænd smiley

    Micelle> Tror også det er sådan jeg ville beskrive ham for andre smiley

    Isabel M> Den ligger i Skt.Jørgens parken, godt gemt oppe bagved skateboard-banen. Den er ikke så stor, men egentlig rart, fordi man kan holde øje med hundene næsten hele tiden.


Kommentér på:
Nogen som kommer til leg i Odense

Annonce