{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

"Sjove" ting i annoncer {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste, som nogen gange synes at annoncerne herinde er noget mærkelige?

Eks.
"Hun er ikke vant til at være i møblerne..." På billedet ligger hunden i sofaen...

(Avlsannonce)
"... vil være god mod tæven. Han er omsorgsfuld og glad for natur" Hvilken hund kan ikke lide natur? Og hvordan vil han være god ved tæven?

Og så er der den med "blivende hjem". Hvem sælger deres hvalpe til midlertidige hjem?

Eller "vi forbeholder os ret til at fravælge købere" Ja, den ret har man da altid som sælger? Og forhåbentlig benytter alle sig af den, hvis køberne ikke er rigtige?

Eller: "lille hund gerne blanding søges." Og så er dét det. Der er godt nok stor forskel på en f.x. pomeranian og en yorkshire terrier


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Sjove" ting i annoncer
  • #1   11. okt 2010 Julie: ha ha dte tænker jeg også.. den der med god ved tæven osv. kunne jeg så ikke dy mig for at kommentere på heller...

  • #2   11. okt 2010 Sarah: nej, men den var da også helt i hampen...

  • #3   11. okt 2010 Den med at man forbeholder sig rettet, synes jeg også var latterlig. Men nogen tror faktisk, at fordi de kom først, så har de også retten til at købe en hvalp.
    Jeg havde 2 par som blev hammer sure på mig, fordi jeg nægtede at sælge til dem - men det kunne jeg jo ikke når jeg stadig havde hvalpene til salg.


  • #4   11. okt 2010 Jeg sidder ofte og undre mig over, annoncer her inde..

  • #5   11. okt 2010 Tinna: tja, folk er idioter... det er jo ikke en sofa man sælger!

  • #6   11. okt 2010 Ja, jeg undrer mig også tit over annoncerne herinde..

    Men, en anden ting der også undrer mig, er dem der f.eks. skriver: "Sælges ikke til personer under 25 år) - Hmm okay, for en på 26 kunne aldrig finde på at anskaffe sig en hund af samme grund som en på 18?

    Eller dem der skriver: "Skal sælges inden lørdag (f.eks) ellers bliver den aflivet" - Og så står hunden til 4000,- Hvorfor så ikke sætte den ned i pris? Men nårh nej, hellere bruge 1500,- på at aflive hunden, end at sætte den ned i pris og lade dyret leve.

    Har også set en hvor der stod: "Sælges fordi han ikke kan med små børn" - Og så er der et billede af hunden og et lille barn på 3-4 år der ligger og putter i sofaen.

    Eller dem der ikke vil sælge til folk der bor i lejlighed, for så tror de aldrig at hunden kommer ud.


  • #7   11. okt 2010 Muhahaha, nogen gode nogen i har fudet frem der :o) *LOL*

    Må dog sige at den der med vi forbeholder os retten til at fravælge ikke egnede købere - Den er underligt nok nødvendig at skrive, har skam også været ude for en voksen mand, advokat oven i hatten. Som mente hunden var hans eftersom han gerne ville købe den...!


  • #8   11. okt 2010 He he, den der med "Hun er ikke vant til at være i møblerne..." På billedet ligger hunden i sofaen...

    Den grinede jeg meget af her den anden dag LOL


Kommentér på:
"Sjove" ting i annoncer

Annonce