{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot-spot igen suk
  • #1   11. okt 2010 Åh, god bedring med ham...

• #2   11. okt 2010 Laica har også haft det 2 gange. Den første i hovedet og den anden nede på halsen..Det er så synd for dem smiley

• #3   11. okt 2010 Min venindes lab havde det gentagne gange om året indtil hun fandt det foder hunden rives bedst på..

Det er individuelt fra hund til hund, men min veninde skiftede fra Olivers til Nutra Nuggerts.

Så måske kunne foderskifte være en mulighed?

God bedring =)

• #4   11. okt 2010 Det er jo bakterer fra andre hunds mundbakterier, sagde min dyrelæge. Så det er noget med at holde øje når hunde leger sammen, at de ikke tager for meget fat i hinanden, for det kan det skyldes..

• #5   11. okt 2010 Cindy - Er ked af at sige det - men det passer på ingen måde !

De ved ikke præcis hvad hotspot kommer af, ved Sofus kommer det oftest når han har været ude at bade !

• #6   11. okt 2010 Eller hvis der er meget fugt i luften

• #7   11. okt 2010 Ja den med andres hundes mundbakterie er nu ikke sand - min lille boxer hvalp kommer ikke i så meget nærkontakt med doggerens mund/kind at det kan være der fra - og doggeren (kriton) kan absolut ikke enes med andre hunde, så han sankker nu ikke med nogen.

Men ja jeg sætter det også i forbindelse med fugt generalt. kriton er jo en stor savledreng og det er ofte omkring hovedet og halsen han får det. Jeg har dog lige haft ham i bad med 3 dages mellemrum med en special sæbe og anvisning fra dyrlægen, da han havde noget kløen vi ikke anede hvor kom fra.

Men hot-spot er noget skidt ingen aner hvor kommer fra.

• #8   11. okt 2010 Øøøv øv altså !!! Det er noget fanden har skabt i vrede ..
    Rigtig god bedring med vovsen !!

• #9   12. okt 2010 S & D - Lille-My .: Du har ikke lagt mærke til om Sofus har haft kløet sig der hvor der så pludselig kommer hotspot? eller revet sig på noget udenfor?
    Vi fik besked fra dyrlægen at hunden har stafylokokker på huden, så en lille rift kan udløse et hotspot. Jeg trimmer Blis, så hun er meget korthåret på halsen - kroppen, føler ikke hun virker fugtig der, jeg tror mere på at hun får lavet en rift ved at klø sig.

bente H: Håber I hurtigt får bugt med det :o)

• #10   12. okt 2010 Aino - det kommer altid ved at han slikker sig samt gnubber meget der hvor såret kommer - så ofte får jeg det gerne inden der overhovedet er hul på smiley Men synes ikke der er nogen rift eller noget smiley

• #11   12. okt 2010 S & D - Lille-My .: Godt du har luret tegnene på han får dem :o) bruger du så fucidin crem på det?
    Manden spurgte (anden gang hun fik det) i telefonen om det kunne lade sig gøre vi købte det, det kunne vi godt hvis det viser sig hun får det jævnligt, så anden gang fik hun igen piller, men kun i 6 dage og ingen smertestillende, vi havde fået det stoppet i at brede sig ved at rense med Brintogilte, efter pillerne forsvandt det :o) Dejligt hun ikke behøvede at komme igennem det som første gang, hvor der var smerter og hun var ret medtaget, så et par dage var hun ikke ret hvalpet, ingen leg eller noget.
    De 2 gange har vi heller ikke set nogen rift, men kan pludselig mærke hotspotten i pelsen, forestillede mig bare at hun selv får startet det ved at være uheldig og få revet sig hvis hun klør sig, men hmm hun har haft en lille rift oven på hovedet da hun var mindre, men der fik hun det ikke...
    Synes det er svært at guide sig ind på hvordan det starter :o(

• #12   12. okt 2010 Aino - det er det nemlig smiley Ja det creme bruger vi også smiley Dog kan du købe det "samme" i håndkøb på apoteket bare meget billigere - det hedder hyderm smiley Det er præcis det samme smiley

• #13   12. okt 2010 S & D - Lille-My .: ooh takker for tippet :o) ved slet ikke hvad prisen for fucidin er? kan du komme med nogen tal på det ene og det andet? ;oP

• #14   12. okt 2010 Ehm mener det er omkring 110-120 for fuciderm - det andet koster 50kr smiley

• #15   12. okt 2010 Ehm mener det er omkring 110-120 for fuciderm - det andet koster 50kr smiley

Kommentér på:
Hot-spot igen suk

Annonce