{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

mette b
mette b
Følger: 3 Emner: 36 Svar: 133

Halti ctr hunter sele {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have anskaffet mig en sele og har fundet disse to som umiddelbart virker ens, men er de det?

(link fjernet)

http://www.mypets.dk/shop/hunter-sele-til-813p.html

Min hund kan gå pænt uden at trække, men i nogle situationer bliver han lidt overivrig, og så er det rart at kunne kontrollere ham. Derfor en sele.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halti ctr hunter sele
  • mette b
    mette b Tilmeldt:
    feb 2010

#1   12. okt 2010 Jeg kan så på ingen måde se hvordan disse seler kan påføre hunden smerte, så det ser jeg ingen problem i.

Og jeg har valgt at give det et forsøg med sådan en til nødstituationer, da det alt andet lige også må være rarere for hunden at trykket ligger på bryskassen og ikke som et ryk i nakken.

Nogle som kan byde ind med ligheder eller forskelle på de to modeller?

• mette b
    mette b Tilmeldt:
    feb 2010

#2   12. okt 2010 Øh lige før var der et indlæg om det var synd for hunden med sådan en sele, derfor mit indlæg. Og nu er indlægget så væk! meget mystisk!

• #3   12. okt 2010 Nu forhindrer en sele jo ikke hunden i at springe fremad, hoppe op eller trække, den gør bare at trykket kommer på dens bryst og ikke om halsen, dvs at den kan ligge flere krafter i med sele fremfor halsbånd smiley

Derfor er træning eneste vej frem hvis du vil have en lydig velopdragen hund smiley
    Man kan få hjælpemidler i den træning, dog skal man huske at få kyndig vejledning i brugen, og huske at det er et træningsredskab, ikke en løsning smiley

• #4   12. okt 2010 Ifht de to seler, så tror jeg umiddelbart at fidusen er det samme, en snor i halsbånd og en snor i selen.

• #5   12. okt 2010 Jeg kan kun støtte dig!
    Jeg har denne model sele, og den er bare SUPER god.
    Den holder Kato fra at trække, og gør ham nem at styre.
    Vi brugte en Halti snudesele før, men denne er bare MEGET bedre.
    Jeg er sikker på, at du nok skal blive glad for den!!

• mette b
    mette b Tilmeldt:
    feb 2010

#6   12. okt 2010 Gitte: tak for støtten :-). Hvad er det for en model du har?

• #7   12. okt 2010 Købte for 3 uger siden Halti Harness selen og er fantastisk glad for den:-) For mig ser de 2 seler ud til at være nøjagtig ens

• #9   13. okt 2010 Palle, hvad mener du med "en fri snor"?

• #12   14. okt 2010 "Fri snor" fungerer fint. Jeg bruger indimellem Flex-line på min uden problemer.

Kommentér på:
Halti ctr hunter sele

Annonce