894 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvilken type hundejakke til chihuahua Hvilken type hundejakke til chihuahua

Hej!

Da det er ved at blive godt koldt udenfor, er jeg i gang med at finde den perfekte hundejakke til mine to korthåret chihuahuaer. Jeg er rimelig sikker på at det skal være en jakke fra Hurtta og at den skal være med ben. Men spørgsmålet er om der kun skal være ben foran eller om der skal være fire lange ben? Er der nogen der har erfaringer med jakker med ben? Og vil hundene overhovedt gå i sådan en lille "flyverdragt"?
På forhånd tak :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken type hundejakke til chihuahua
  • #1   12. okt 2010 min har "flyverdragt" på når det bliver godt koldt fordi ellers får hun bøvl med sine bagben. men vil ikke mene der er behov for det med mindre at de stadig fryser når de har jakke på.

min har ikke noget imod noget som helst tøj. hun er der med det samme man tager fat i det og vil bare have det på.
    men det er jo ikke sikkert dine kan lide det. hvis jeg var dig ville jeg tage ud og prøve dem på hundene så kan du se om de kan have dem på overhovedet.

• #2   12. okt 2010 Sidste vinter havde Bailey en hurtta pro vinterjakke, men frøs stadig en del. Så tænker at en lidt mere lukket jakke vil være et godt alternativ.
    Jeg ville også rigtig gerne prøve jakkerne på dem, men kan bare ikke finde nogen der forhandler jakkerne så man kan komme ud og prøve dem desværre. Hvor har du købt din jakke henne?

• #3   12. okt 2010 jeg har en puppia vinter frakke til min chi den sidder rigtig godt og genere ingen steder,min elsker at få hendes trøje og jakke på men ikke dem med ben i

• #4   13. okt 2010 Jeg vil anbefale et obtrack model skrylle, det er det bedste dækken jeg har prøvet. Superpasform. Det er lige så dyrt som hurtta, men kvaliteten er efter min mening væsentlig bedre smiley

• #5   13. okt 2010 da jeg købte min var det her i ikast. hun havde nogen hjemme som man lige kunne prøve på. men den er ikke hurtta.
    men spørgsmålet er jo også om den vil gå med noget omkring bagbenene. så er det jo næsten lige meget hvilket mærke det er osv.

• #6   13. okt 2010 Jeg ved ikke om de vil gå med noget omkring bagbenene, men der er nok ikke andet for end at bestille jakkerne og så prøve dem af herhjemme. Så må de jo sendes retur hvis de ikke vil gå med dem, men mange tak jeres svar :o)

Kommentér på:
Hvilken type hundejakke til chihuahua

Annonce