{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

den kloge narrer den mindre kloge. {{forumTopicSubject}}

kender i det. man har en hund -- og man kan sku ikke helt regne ud og den er dum som en dør eller om den bare er så klog at den narrer os til at tro den er dum ---



sådan en hund er prinsen.


han er så godmodig. og rar. altid glad og ekstremt doven. totalt sofapølle... han lader de andre jokke på sig. og finder sig i alle deres narrestreger - og der ud over virker han altså ikke særlig klog og er ret tung i røven..


men så ind i mellem -- det er helt små ting. så kommer der en enormt klog hund frem. sådan lige pludselig -- så er den der -- og jeg forstår det ikke rigtigt. jeg er fuldt ud overbevidst om at der sidder en klog lille hund inde i prinsens dovne krop og snor hele verdenen omkring sin lillefinger...


eks så har han haft lidt en magt kamp kørende med pingeling -- og i det daglige lader han pingelig lave alt arbejdet som førerhund -- men når det gælder kæl og guf. så frygter pingeling prinsen -- bare han kigger på pingeling så går han...

måske vi opfatter ham sådan fordi han sommetider giver os det her fjæs

http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/953025_l.jpg



andre der her dumgode hunde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den kloge narrer den mindre kloge.
  • #1   15. okt 2010 Sikke en skøn fortælling! smiley Den bliver man glad af.
    Han er da helt sikkert ikke dum, han forstår bare at udnytte mulighederne ;o)


  • #2   15. okt 2010 hahaha! Jeg kender det GODT!...

    Tror Basse og Prinsen er lige kloge. Eller lige dumme?


  • #3   15. okt 2010 jep, en stor en af slagsne, hunkan ligfrem side og ikke fatte en meter ved indlæring til ny øvelse, hvor manså få dage efter finder udaf at hunsagtens kan... hun har overen lan periode lavet ballade for så at give eddi skylden, men hun begyndte dog at efterlade spor, så som ateddi kom rendene med noget som han på ingen måneder kunne nå.. jep vi fandt ud af at hun tog tingene til ham, girede ham op til leg, og ja lusker derefter i sin kurv, for nu skal eddi jo have skide balle... Dette forgig dog mest da eddi var hvalp, det hænder stadig, men nu bruger hun for det meste sin intiligens andre steder, for hun er sku luret hehehe hun er ikke så dum som hun ser ud...

    tag evt et kig under hendes profil sidste billed, der afsløre hun sig selv rimelig godt hehe


  • #4   15. okt 2010 rikke -- prinsen vil ikke bruge sine poter når han spiser og gnasker ben og han har så meget pels foran så han får en hagesmæk på så pelsen ikke bliver ødelagt.

  • #5   15. okt 2010 Min Hanhund Phoco er dum og dejlig , men nogen ganger så lærer ham hurtig når ham vil hihi... tæven min lærer meget nemt

    phoco kan finde på at gå fremover og se lyktestolpen ,, så kigger ham bagut mens ham går fremover og går direkte i lyktestolpen hihi


  • #6   15. okt 2010 He he,,det er så sjovt med de hunde :o)
    Mine forældre går til Rally med deres hunde og er rigtig dygtige til det, det er så Jane der fører dem. Forleden viste hun mig hvad det gik ud på, først med den ene af deres og så den anden. Rigtig flot :o)
    Jeg spurgte så om hun ikke for sjov kunne prøve at gå en runde med mine ? De har ALDRIG deltaget i en decideret form for træning før, så det var faktisk lidt sjovt :o)
    Ayla gik faktisk så flot at man skulle tro hun havde prøvet det før, fulgte hende igennem det hele og var vild med godbidderne :o)
    Så kom turen til Uba,,host,,tror godt hun forstod hvad hun mente,,men hun kunne slet ikke se det smarte i at man skulle gøre så meget for de godbidder der,,så resultatet blev at midt i det hele gik hun over til mig igen og kiggede lisså bebrejdende "hvad er det dog du udsætter mig for?" -agtigt :o)
    Så var det Talut,,og man må sige at han tydeligt viste at han er vant til at charme sig igennem tilværelsen. Hver gang hun lavede en håndbevægelse, satte han sig foran hende og sendte et af sine største smil,,det er jo det man får godbidder på ik ? Der var det så Jane der måtte give op,,imens hun vred sig af grin :o)

    og spørgsmålet her er så - hvem er klogest af de 3 ? :o) hi hi


Kommentér på:
den kloge narrer den mindre kloge.

Annonce