{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

Så tog vi til dyre lægen,hårsækkemider {{forumTopicSubject}}

Ringede til lægen i morges , da Nilas 2 pletter , som vi først regnede med var sår . ikke gik væk , og det i går gik op for mig jo nok var hår sækkemider .

Så Fuld narkose , for at ku tage prøver på hende .

Heldigvis mener de det er lokal form . så det forhåbenlig ikke spreder sig mere .

Beh . Advocate pipette 1 hver mdr. i 3 mdr.

1 bad i aptus , dermocanis pyoderma , efterfølgene vake kun af hendes 2 skaldet pletter ( som er blevet større , efter de har taget skrabe prøver )

samt . noget fuciderm cream 2 gang dagligt i 7 dage ..

Nogle der har erfaring med hår sække mider ? har jeres fået 1 tilfælde , eller er det udviklet sig til det værre . er det kommet mange gentagende gange .

heldigvis er vi forsikret .

Når det er så mild form , er det så stadig noget der er arvet fra moren , eller er det pga de er så unge , at deres imumforsvar ikke er helt i top ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så tog vi til dyre lægen,hårsækkemider
  • #1   15. okt 2010 Tak Tine , så fik jeg styr på det smiley . Har ikke helt ku finde forklaring på det .

Hanne bente , det lyder godt det er væk , selv om det tog lidt tid .

Håber vi er heldige med nila .

Havde din skaldet plet / pletter , og kom pelsen igen ?

• #2   15. okt 2010 Åh hun er da skøn . Det er en meget større plet end nila . Godt at høre hun fik pelsen igen . nila s plet , sidder midt på snuden , og bemærkes med det samme . jeg må lære at sætte link på besvarelser , smart

• #4   16. okt 2010 må ind og tjekke . ved de ikke dækker noget , der drejer sig om hendes underliv .Mener ikke der står noget . har Juno , en finial af IF .

• #5   16. okt 2010 så fik jeg læst det igennen . står ikke noget med det . de dækker ikke underlivs problemer eller hofte dysplasi . vist heller ikke medercinen , men selve dyrelæge behandlingen og undersøgelsen , , narkosen , konsultiationen . så nu må vi se hvad vi får igen , når den sendes ind . det blev 2750 kr . og 600 kr var medercin ,som de vist ikke dækker ..

Kommentér på:
Så tog vi til dyre lægen,hårsækkemider

Annonce