Diskrimination af taskehund ? {{forumTopicSubject}}
Ja det var så hvad der skete for mig forleden.
Var på marken med Zoe og kamera - og møder nogle andre hundeejere, De har hyrdehunde og jagthunde så vidt jeg kan se - Spørger så pænt om vi må joine deres lille gruppe og for et "ja ja"
og forsætter med at sige "Zoe er vant til store hunde og hun skal nok enten sige fra eller søge hen til mig hvis hun får nok - så ingen problemer" - - - intet svar.
Jeg ender med at stå der i 5 min, hvor efter de har lavet en lille cirkel, men mig uden for - alle snakker med alles hunde, undtaget Zoe ...
Det var meget meget mystisk, følte mig som et mobbet barn i folkeskolen - og havde lidt ondt af Zoe der søgte hen til dem for at hilse og blev ignoreret... mmm... I know, hun har nok slet ikke lagt mærke til det..
Bare så underligt at blive lukket ude på den måde ?
Har mødt nogle af dem hver for sig, og der var intet - Der kunne vi godt snakke og de kunne hilse på Zoe ?
press....
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 597 Hunde: 2 Emner: 420 Svar: 4.900
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.288
Vores nabo plejer altid at nusse med Sofus og normalt render han derovere og deres hund herovere konstant - men efter deres børn har fået hver deres hvalp en rotte samt en amstaff så kigger de ikke engang på Sofus længere, selvom han står ved lågen og piver for at de vil snakke med ham !
Det gør SÅ ondt i mit hjerte ! Og jeg er ærlig talt skide sure på naboerne nu ! Det er altid det nye der er sjovt for dem !
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 4.973
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Præcis fordi jeg virkelig ikke syntes at min mops er lavet af porceløn og sagtens kan klare at lege med andre hunde ( selvfølgelig skal de ikke kaste sig oven på hende hvis de vejer 50 kg
øv ! - folkeskolen om igen :S
Diskrimination af taskehund ?