4.024 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Belcando hundefoder - Info? Belcando hundefoder - Info?

Er der nogle der kan finde noget info omkring indholdet i Belcando foderet - Gerne den variant der hedder "Finest Croc"?

Det eneste jeg kan finde om det er:
"Kvalitets foder fra Tyskland til den kræsne hund. Letfordøjelig foder med fjerkræ. Med 90% kød her af 55% kyling, 10% fisk, og 25 % and"

- Men ville gerne vide hvad der ellers er i :o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Belcando hundefoder - Info?
  • #1   20. okt 2010 Kan desuden finde følgende info:

"Protein 24%; Fedt 11%; Fiber 2,5%; Råaske 7%; Energi Mj/kg 14,9
    Vitaminer.
    A, D3, E, B1, B2, B6, B12, C.

- Når foderet bliver blandet med varmt vand, udskiller det en lækker sovs.
    - Afstemt blanding immellem protein /energi for hunde med normalt aktivitetsniveu.
    - Yucca, for at reducere "hundelugt"
    - ProImmun: styrker immunforsvaret til indehunden eller den sarte hund.
    - Lecithin til at fremme sund hud og tyk pels. "

Er dette foder noget I synes lyder godt? :o)

• #2   20. okt 2010 Google translate næste gang...

Komplet kost til hunde

Specielt udvalgte råvarer, lækker andelever lever og gøre BELCANDO FINESTE Croc ® det første valg for gourmeter blandt de voksne hunde. Meget lettere fordøjelig ris og dyrebare koldpresset vindruekerneolie mel til at sikre, at Schlemmermahl er en helt sund oplevelse.

En stor del af protein og fedt hjælper fordøjelsen og reducerer mængden af afføring.

Når det blandes med nogle varmt vand producerer en velsmagende sauce.

På de ingredienser, der tæller!

Fremstillet uden brug af

* Hvede
    * Soy
    * Corn
    * Mejeri produkter

Hvor kommer maden protein?
    85% animalsk protein (75% fjerkræ, fisk 10%) 15% vegetabilsk protein

Vitale komponenter
    ProVital - Styrker immunsystemet hos hunde med cellevægskomponenter (beta-glucaner) af naturlige gær.

Sammensætning:
    Fjerkræ kødmel, lav aske (18%), ris (17%), afskallet havre, andekød måltid (10%), fjerkræ fedt, vegetabilsk olie, raffineret, sild måltid (5%), fjerkrælever, hydrolyseret (4%), vindruekerneolie de-olieret, (2, 5%), ølgær, roetrævler, johannesbrød, pulveriseret æg Chiasaat, dicalciumphosphat, natriumklorid, kaliumklorid, krydderurter (i alt 0,2%: Brændenælde blade, ensian rod, centaury, kamille, fennikel, spidskommen, mistelten, røllike urt, brombær), Yucca schidigera

Analytisk komponenter:
    Protein 29,0%, fedtindhold 20,0% råaske 7,0% 3,2% træstof, fugt 10,0%, 1,3% calcium, fosfor 0,9%, 0,3% natrium

Tilsætningsstoffer pr kg:
    Tilsætningsstoffer med ernæringsmæssige egenskaber:
    Vitamin en 15.000 IE, vitamin D3 1500 IE, vitamin E 150 mg;
    Kobber (som kobber (II) sulfat pentahydrat) 17 mg, Strygejern (som jernsulfat) 200 mg, mangan (som mangan II oxid) 40 mg, Zink (som zinkoxid) 170 mg, iod ( mg som kaliumiodid) 2, selen (som natriumselenid), 0,3 mg
    Teknologiske tilsætningsstoffer:
    Lecithin 5.000 mg
    Tokopherolrige ekstrakter af naturlig oprindelse (naturlig E-vitamin) 50 mg

Fodring anbefaling:
    Som en særlig reklame for smagen BELCANDO ® FINESTE Croc var udstyret med en speciel sauce. Under grundig blanding af 3 dele BELCANDO FINESTE Croc ® med 1 del varmt vand (40-50 ° C), en særlig velsmagende sovse belægning er oprettet på mad partikler. Dette er for kræsne hunde en særlig oplevelse. Men selv om tørfodring er kendetegnet ved Croc BELCANDO ® FINESTE højeste smag.
    Gennemsnitstal for fodring af voksne, der normalt er aktive hunde, der er anført i tabellen nedenfor. Den korrekte fodring lydstyrke kan bedst afgøres gennem en regelmæssig vægtkontrol af hunden. Frisk drikkevand skal altid være i fritiden.

• #3   20. okt 2010 Tusind tak :o)

Men det vil sige at ingredienserne er:
    Fjerkræ kødmel, lav aske (18%), ris (17%), afskallet havre, andekød måltid (10%), fjerkræ fedt, vegetabilsk olie, raffineret, sild måltid (5%), fjerkrælever, hydrolyseret (4%), vindruekerneolie de-olieret, (2, 5%), ølgær, roetrævler, johannesbrød, pulveriseret æg Chiasaat, dicalciumphosphat, natriumklorid, kaliumklorid, krydderurter (i alt 0,2%: Brændenælde blade, ensian rod, centaury, kamille, fennikel, spidskommen, mistelten, røllike urt, brombær), Yucca schidigera

Bum bum.. Det er vel ikke den bedste liste?
    Så jo gerne det var kød som første ingrediens.
    Hvordan pokker kan der være 90% kød i, med dén liste?

• #4   20. okt 2010 Hmm tja... kød er også den første på listen... Der står kødmel og det er vist fuldt lovligt...

• #5   20. okt 2010 Kødmel.. Det er der bare ikke meget andesteg over? smiley Synes ellers det lød så tiltalende.
    Paya fik det da hun har unghund, og foderet er ret lækkert og hun kunne lide det og trives på det.
    Men nu er jeg jo bare begyndt at gå op i ingredienserne..
    Er lidt splittet.. smiley

• #6   20. okt 2010 Jamen hvis hunden trives rigtigt godt på det, tror så ik det er det værste foder jeg har set overhovedet.

• #7   20. okt 2010 jeg har en tæve der ind imellem går af foderet - hun får finest croc for at få hende tilbage i ret foderstand . det er et ganske udemærket foder.
    Har brugt det til "specielhundene" et par år, da det kan være svært at skaffe vil jeg ikke fodre alle 5 permanent med det.

• #9   21. okt 2010 Jackie - Nej og Paya fungerde godt på det. Men skiftede til WolfsBlut, da jeg fandt ingredienslisten bedre. Men nu overvejer jeg bare om jeg skal prøve det igen, da mine hunde er ved at være ''tørfoder-trætte''..

Sussan - Ja det gode ved dette foder, er især, at kommer man varmt vand i dufter det næsten som juleaften! ;o) Ej, det bliver ihvertfald ret lækkert..

Palle - Nej kødmel som første ingrediens rynker jeg lidt på næsen af må jeg indrømme.
    Kan bare slet ikke se hvordan de kommer frem til at det indeholder 90% kød, når der fx er 17% ris i det?
    Men ris er vel som sådan okay at have i foderet, det mætter jo. Og så længe det er korn og soya frit, kan foderet komme på tale.
    Overvejer lidt om det skal prøves faktisk.. Havde ellers planer om at Taste of the wild, skulle blive næste mærke. Men husker bare hvor glad Paya var for dette foder.. Bum bum.. Tænke tænke..

:o)

• #11   22. okt 2010 Palle - Ja TOTW lyder også til at være et lækkert foder. Bare ærgeligt hvis hundene heller ikke gider æde dét :-))
    Jeg er lidt i tænkeboks lige pt..

• #14   23. okt 2010 Foderpillerne i Wolfsblut er desværre alt for store til min chihuahua. Så Wolfsblut er udelukket, har engang fodret fast med det. Men så lavede de pludselig alle varianterede med store foderpiller.
    Den eneste variant fra Totw der tiltaler mig, er den med Bison. Resten synes jeg mindre godt om, så det er kun den variant jeg vil fodre med.
    Mht Barf har de fået det engang. Men de gider kun at spise kalun, hest og lidt øko høne. Så dét dur ikke rigtig. Desværre har jeg også fået verdens mindste fryser efter jeg er flyttet smiley
    Ellers tak for hjælpen.. Må prøve mig lidt frem smiley

Kommentér på:
Belcando hundefoder - Info?

Annonce