742 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Vinterdækken, hvornår?? Vinterdækken, hvornår??

Hej alle.

Et lidt bredt spørgsmål, for er selvfølgelig godt klar over at det er meget individuelt med de forskellige hunderacer osv, men hvornår starter i med at bruge dækken?
Har netop været på aftentur, og min hund rystede på hele turen! Han er korthåret og har ingen underuld, men syntes ikke det har været så tidligt de 2 sidste år... Kan det virkelig passe at han allerede skal have dækken på nu?-så bliver det godt nok en lang vinter... På den anden side, er det også træls når han fryser, for han gider mindre og er ikke lige så glad på sine lufteture... Jeg prøver selvfølgelig at holde ham i gang så godt som muligt, og han får lov til at rende frit osv, men han er jo hanhund, og stopper immervæk op og snuser/tisser ret ofte smiley

Lad mig høre hvad i andre gør!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinterdækken, hvornår??
  • #1   21. okt 2010 Når hunden fryser smiley

Vores får dog først behovet, når der er hård frost eller sne smiley

• #2   21. okt 2010 Diva bruger os hendes nu:o) Det er jo faktisk koldt udenfor, især om aftenen:o)

• #3   21. okt 2010 Min Loui får en trøje på nu når vi går langt, for hvis jeg bruger hans dækken nu, så er det ikke varmt nok til vinter når det bliver rigtig koldt

• #4   21. okt 2010 Mine (dog oftest Shika) har dækner på om morgenen hvor vi er på stranden. Der er ret koldt på stranden om morgenen, især når det blæser!
    Men på dagens resterende ture kan de som oftest klare sig uden tøj.
    Shika er klart den mest kuldeskær hund jeg har mødt, men det er heller ikke meget fedt og pels hun har! smiley
    Fryser din hund, er det på med en strik, fleece eller dækken synes jeg klart!

• #5   21. okt 2010 Jeg er begyndt at bruge om aftenen nu.. Synes det er koooooldt!

• #6   21. okt 2010 Jeg har også fundet hans strik frem, men syntes det er lidt svært i disse dage fordi at det virkelig svinger sådan i temperatur... Og han må jo gerne lige nå at få lidt vinterpels inden jeg smider dækkenet på ham...
    Men kan høre at vi åbenbart ikke er så tidligt ude, som jeg umiddelbart tænkte:)
    Tak for brugbare svar!!

• #7   21. okt 2010 tja -når hunden fryser... Generelt mener jeg dog de fleste hunde vil kunne holde varmen så længe de kan holde sig igang. Det er self en anden snak hvis de skal sidde stille udenfor i længere tid

• #8   21. okt 2010 JA når vi er til træning er det også en helt anden snak!!! Der har han virkelig svært ved at holde varmen, men vi træner også igennem hele vinteren over, og hvis denne vinter bliver noget nær den sidste vi havde, så skal han (og hans mor) godt nok pakkes alvorligt ind:)

På gåturene er han altså pænt aktiv. Men han gearer automatisk lidt ned når det er koldt udenfor, så jeg skal opmuntre ham lidt til at løbe lige nu, og holde sig igang, ellers får han bare hurtigt utroligt "ondt" af sig selv smiley

• #9   21. okt 2010 Enzo har fået hans på tidlig morgen og om aftenen i disse tider. Og her når det blæser har han det på hver gang vi er ude. Men han ryster også helt ekstremt og vil ingen ting hvis ikke han har dækken på i sådan et vejr som vi har nu.

Kommentér på:
Vinterdækken, hvornår??

Annonce