Jeg bliver nervøs på gå turen.... {{forumTopicSubject}}
Vi har jo købt en helt fantastisk dejlig fransk bulldog - som sagtens kan med andre hunde... Ergo er jeg ikke nervøs for hans reaktioner på gå turen - mit problem med mødet med andre hunde, ligger i min historik....
Jeg har desværre engang været den der gik med den angribende hund - og har set hvor stor skade en stor hund kan gøre på en mindre hund. Det gør nu, at jeg kan blive sindsygt nervøs når Jack og jeg går alene... Som nævnt kan jeg sagtens styre Jack - men jeg ved ikke om andre folk kan styre deres hunde - og om de har dem forsvarligt lukket inde....
Hvor er det mærkeligt pludselig og være på den anden side.... Og være dén der frygter for sin hund...
Jeg synes det er frygteligt, at må gå rundt og være nervøs - men det er jo det samme som, at man selv kører vildt pænt i bil, men man ved aldrig om man møder en idiot på vejene...
Hvordan bliver man den nervøsitet kvit???? Jeg mener, den er der udelukkende pga. jeg selv har haft den aggresive hund for 4 år siden - og aldrig ville ønske et sådan angreb på hverken Jack eller nogen som helst andre hunde.... !
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
jul 2008
Følger: 18 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 28 Svar: 461
Men det kan da godt være i andre har ret - at jeg bare skal sluge kamelen og forsøge at nyde turen....
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.727
Ikke fordi jeg tror andre hunde vil gøre hende noget, men jeg er så bange for at hun vil gøre andre hunde noget. Også selvom hun altid er i snor når vi går i det område hvor vi bor da der er mange ande hunde og det er tit de er løse og løber over til Tia og jeg så snart de ser os.
Tia er IKKE glad for andre løse hunde som kan virke lidt vilde når de vil hilse. Tia bliver helt ustyrlig og gør alt hvad hun kan for at rive sig fri og napper ud efter de andre mens hun knurrer og gør ved.
Det er sket nogle gange at jeg bliver nødt til at råbe efter den anden hund, men mange hunde er ligeglade og så bliver jeg nødt til at samle min hund op så den ikke skal gøre skade på de andre :o(
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.727
Det er trist at det skal være sådan. Det er heldigvis blevet bedre.
Jeg bliver nervøs på gå turen....