{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Synd?
  • #1   8. maj 2006 Jeg er ikke fan af tøj, men jeg kan godt forstå at nogle har brug for dækken til de mere kuldeskær racer.

• #2   8. maj 2006 Tøj er nederen, og dækken er i orden :-)*ggg*

• #3   8. maj 2006 Jeg bruger en trøje til Lilly om vinteren, da hun fryser. Ellers ikke.

Bryder mig ikke om sko, kjoler og andet unødvendigt, med mindre det er til et billede eller lign. Og slet ikke noget som forhindre hunden i at bevæge sig normalt.

• #4   8. maj 2006 Næææ, hvis hunden ikke skammer sig, eller har det dårligt over det, så syntes jeg ikke det er synd, unødvendigt nogle gange ja, men synd nej.

Men hvis hunden derimod har det rigtig skidt med al den beklædning, så syntes jeg det er synd.

Kender faktisk en del hunde der elsker at få tøj på, de viser sig rigtig frem når de bliver klædt på :o)

• #5   8. maj 2006 Hov - lige en bette bemærkning. Jeg bruger en strikketrøje til Lilly og ikke et dækken, men kun fordi stoffet på et dækken er for stift til at Lilly kan bevæge sig. Har 2 dækkener som jeg ikke kan bruge af den grund, så derfor valgte jeg en strikketrøje ;o)

• #6   8. maj 2006 Tøj er på sin hvis ok hvis det vel og mærke er for hundens skyld ikke for mennesket ...vi har jo fx vores lille chihuahua hvalp som .....fryser her om aftenen når vinden suser ..hvilket var et problem for den ville da bestemt ikke gå en tur eller tisse ude men en varm strik trøje der dækkede mavsen...løste problemet=0).....og hun kan godt li at have den på......

• #7   8. maj 2006 Nu er jeg vokset op med chihuahua, og de kan altså godt leve uden tøj smiley

Ja de fryser måske lettere end andre, men på denne her tid af året, hvad så til vinter skal den i varme kasse?? smiley

• #8   8. maj 2006 Når hunden ikke kan holde varmen på egen hånd, er det jo nødvendigt, til et hurtigt billede kan det var meget sjovt. Men derudover er jeg ikke særlig glad for ideen. Ved godt nogen siger hunden godt kan li' det, og nogen kan sikkert også, men tror det kan være svært at afgøre, hunde vil jo gøre hvad som helst for at glæde deres ejere, inkl. finde sig i at ha' kjole på hvis den kan mærke at Moar synes det er "nooget så søøødt..."

• #9   8. maj 2006 Pointen er at hun tisser ude og ikke inde.....og hvis det kræver en bette trøje..ja så sys jeg sgu´det er fint.=0)

• #10   8. maj 2006 LR: Ja det forstå jeg godt, man skal bare passe på, hvad har i da tænkt jer til vinter, hvis hunde har trøje på nu???

• #11   8. maj 2006 *LOOOOL* Sumpe :o)

• #12   8. maj 2006 så en ung pige forleden der gik ned af strøget med sin lille chihauhau hvalp, der var klædt ud med bukser og hættetrøje. Den havde det tydeligvis ikke fedt med tøjet og situationen. Dette syntes jeg er dyreplageri.

• #13   8. maj 2006 Det kan også være en nødvendighed med tøj, eller frakker.
    Hvis man har en hårløs, en kineser eller lign.
    Men har man nu som mig en afghansk mynde, og man er på vej på udstilling, er det ikke så heldigt at løbe ind i en regnby' så vi bruger regnfrakker.. men det er lidt synd, og ikke alle hunde finder sig i det.

Kommentér på:
Synd?

Annonce