{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Hjælp vores lille Rotte! {{forumTopicSubject}}

Hej i kloge mennesker på HG smiley

Vi har fået os noget af et problem med vores Dixon, Han er 8 mdr. gammel nu, og har været stureren siden han var ca 17 uger gammel. MEN! Han er begyndt at tisse indenfor de sidste 3 dage, og han drikker ikk mere end normalt men det er nogle utrolig store pytter han kommer af med. Han viser ingen tegn på trods eller noget lign. og han piver ikke som advarsel som han gerne gør. han går bare forbi os og tisser enten på hans dyne eller på vores gulv og "skammer" sig derefter over det ?

Vi skiftede over til foderet Chappi for en kort periode da vi skulle vente ca. 5 dage på vores levering af Ollivers kom hjem, kan dette have noget at sige ?? der bliver taget kontakt til dyrlæge i morgen for at høre nærmere men kunne godt tænke os at høre hvad i havde af meninger.

På forhånd tak for hjælpen.

Hilsen Mette & Thor

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp vores lille Rotte!
  • #2   31. okt 2010 Jeg ville tage en urinprøve fra i morgen tidlig og lige runde dyrlægen,for det kunne godt være en blærebetændelse...
    Det kan netop give symptomer som pludselig tissetrang..

• #3   31. okt 2010 -stemmer i med de andre smiley vores gamle boxer dreng gjorde præcis det samme, pludseligt omkring 8 års alderen, det viste sig at være blærebetændelse, han tissede i sin egen kurv, jeg tolkede det som at han ville vise mig den var gal, men han ville alligevel ikke tisse på andet end sit eget smiley

• #4   31. okt 2010 Jeg tror det er hormoner.
    Ved en blærebetændelse sjatpisser de meget tit.
    Hav øjne i nakken og om igen med renlighedstræningen.

• #5   31. okt 2010 Da Laika havde blærebetændelse var det også kæmpe tåre, hun drak dog mere end normalt. Men det lugtede også rigtig slemt. Jeg ville også sige tag en urinprøve i morgentidlig eller ihvertfald inden dyrlægeturen. Det tager kun nogle min. at tjekke om der er noget. smiley

• #6   31. okt 2010 tak for jeres råd smiley

vi prøver at tage en urinprøve i morgen og se om der er noget..
    men havde nemli også lidt overvejet om det var hormoner i forbindelse med kønsmodning.. men det er vores første hanhund, så ved ikke rigtig hvordan de reagerer på at blive kønsmodne..

• #7   1. nov 2010 Du lusker efter hunden og har et bæger/glas/skål parat og når den så tisser skynder du dig at holde noget under strålen smiley

• #8   1. nov 2010 Hahaha ..jeg kan godt huske da jeg skulle have en urinprøve fra Jazzy, han gloede dybt fornærmet på mig.. som om jeg var komplet idiot smiley

Kommentér på:
Hjælp vores lille Rotte!

Annonce