{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vægt?
  • #1   2. nov 2010 når du med en fast hånd kører fingrene over ribbenene skal de kunne mærkes umidelbart under pelsen =)

• #2   2. nov 2010 Nej, det afhænger meget af hvor stor forældredyrene er. Er gårdhunden stor, så er det ikke unormalt.

• #3   2. nov 2010 Det afhænger vel af mange forskellige ting, Hvor stor er hunden, hvordan er den bygget, har den kraftig knogler eller den spinkelt bygget.

Min dyrlæge har fortalt mig, at hvis man kan mærke hundens ribben tydeligt, når man med fingrene stryger den ned ad siden, vejer den ikke for meget.

Min fox terrier tæve, som bliver 10 år, vejer knapt 7 kg. Hun er forholdsvis spinkelt bygget og er 37 cm. høj. Min fox terrier han vejer 10 kg, han er 4 år, og 42 cm. høj og er forholdsvis kraftig bygget.

Når jeg stryger dem ned ad siden, kan jeg tydeligt mærke deres ribben. Hvis du bruger dette som en tommelfingerregel, tror jeg ikke, at du går helt galt i byen, men du jo altid spørge din dyrlæge.

• #4   2. nov 2010 tak for svar.

synes bare det er vildt, vi har haft hende i en måned, og da vi fik hende vejede hun omkring 2,6 og var den hvalp i kuldet som de var mest bekymret for og fik hende dyrelæge tjekket pga hun ikke tog på som de andre smiley

Kommentér på:
vægt?

Annonce