Belli og tisseri 2 Belli og tisseri 2
Igår var da helt vildt.
Vi kom hjem fra luftetur kl. 16.30.
Kl. 18.30 begyndte han at banke på døren (så vil han ud at tisse)- han kom ned for at tisse.
Kl. 20.30 gik vi aftentur.
Kl. 22 ville han ud at tisse
og kl. 00.
Dvs. hver 2. time !!
Han havde fået sin normale mad, og ikke mere vand end vanligt og ikke noget ekstra salt- altså griseøre el. lign.
Nu skal jeg lave en oversigt, hvor jeg notere tisseri og hvor meget han drikker. For det er da helt vildt.
Det svinger en del og kommer i perioder at han tisser så meget.
Ja, det kan jo være en dårlig vane, men han er rastløs og tisser med det samme vi kommer ned, en stor portion !
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Jeg synes det er fint at du noterer ned, så det kan bruges til noget, hvis det bliver nødvendigt. Men jeg tror ikke han decideret fejler noget, men man kan aldrig vide. Måske vejrforandringer kan have en indvirkning, tja, det er ikke til at vide. Hvor ville det være skønt bare at kunne spørge ham.
Knuser til min dejlige dreng og hvisk ham i øret, at han lige skal huske på at han slider dig op alle de gange I skal ud.
jan 2008
Følger: 52 Følgere: 47 Hunde: 3 Emner: 743 Svar: 5.332
Tak, jeg skal nok hilse den lille tissetrold (GGG)
Han fik jo også taget en blodprøve, der blev tjekket for alverdens. Og han er frisk som en havørn ellers. Har netop skiftet foder, for at prøve om et mindre saltindhold kunne mindske hans tisseri, men lige pt. ser det ud til at være blevet værre.
Jeg giver det lige resten af posen indhold ud, det kan jo være at det stabilisere sig.
Nu har jeg lavet en meget fint skema, men alm gåture, ekstra tisseture og vandindtag.
Så nu skal der holdes styr på det.
Susy
Tak.
Ja, det er sgu lidt vildt !
jan 2008
Ja, det kan det faktisk godt.
Men han gør det i perioder, og der var ikke noget at se i hans urin sidst. Men jeg kan tjekke det hvis det fortsætter på samme vis iaften
jan 2008
Hans vandindtag er noteret og er på 2,8 liter vand på et døgn.
Skal nok opfølge tråden.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Belli og tisseri 2