886 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Foder - Taste of the wild Foder - Taste of the wild

Hej

Er der nogle som har kendskab til dette foder, overvejer nemlig at skifte til det, da jeg har lidt problemer med at få leveret mit nuværende foder...

Det er Pacific Stream med laks jeg har lidt kig på.
(link fjernet)

Og umiddelbart ser det okay ud, men hvis der nogle som har erfaringer med det, så ville det være rart at høre.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder - Taste of the wild
  • #1   9. nov 2010 Jeg købte en stor sæk af den med bison, da vi kan få fodret ved en lokal forhandler og ikke skal til at bestille over nettet, men desværre kan min den ene hund ikke tåle det, han kaster op 5 min efter han er fodret med det, og da han gjorde det 3 dage i træk. og kun ved dette foder, så bliver det ikke dette mærke alligevel.
    Jeg har købt et nyt foder superbrugsen har, det hedder Gudenådalens og er med and og rodfrugter. Det er det samme som det som hedder kingsmoor. ihvertfald fra samme fabrik.

• #2   9. nov 2010 mine hunde har kørt på det i lidt over 2 mdr nu. De fungere fint på det. De danner ik særlig meget tandsten mere (kom fra RC før og har altid tilgang til tyggeben, knogler etc), synes heller ik de fælder så slemt på det, samt de pøller ik ret meget mere.
    Jeg har alle 3 varianter her, som jeg skifter imellem.
    Køber nu også over zooplus.co.uk og sparer rigtig meget i forhold til herhjemme

• #3   9. nov 2010 Ja der er flere kartofler i det end mit nuværende - Fish4dogs. Men nu er jeg altså blevet træt af at købe det på nettet. De sidste par gange er der gået omkring 2 uger før jeg har fået det. Og det er jeg også ved at være oppe på nu igen...

Så nu gider jeg ikke mere, og jeg kan købe dette hos den lokale "pusher"

• #4   9. nov 2010 Anne K - Øv det var da surt..

Rollo og Hanne R - Dejligt at høre at jeres trives med det smiley

• #5   9. nov 2010 Jeg har fodret vores med det i ca halvanden måned... Og her fungerer det super godt! Og så er hans pels også blevet rigtig blød og lækker synes jeg. Jeg bestiller over zooplus.uk... Det har jeg gjort mange gange efterhånden og det længste der er gået er 4 hverdage. Og så er der jo en del at spare!

• #6   9. nov 2010 Karina Ja trælst men min cairn ser ud til at trives på det, dog er det trælst at skulle købe andet foder til Buller bassen, det vare jo lidt inden hun har spist den store sæk, og tør jo ikke købe det igen, heller ikke en anden variant, for jeg ved jo ikke hvad det er hans mave reagere på i fodret.

• #11   10. nov 2010 jeg gav 1040,- for 2 sække ved foderxpressen.... og gav 1250,- for 4 sække på den engelske zooplus. Bestilte om torsdagen og det var her tirsdag.

• #13   10. nov 2010 Dejligt at høre de mange positive svar smiley

Ulla - Tak for det fine tilbud, men jeg vælger at støtte lokalt - Kan sgu godt lide dem derude smiley

• #14   10. nov 2010 Martin - Ja, kan også godt lide at støtte lokalt, hvis det da ikke er helt hen i vejret smiley

Kommentér på:
Foder - Taste of the wild

Annonce