{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.928 visninger | Oprettet:

HVEM skal "opdage" en ulovlig hund? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil ikke diskutere om godt/skidt ved listehunde, men mere hvordan loven administreres.

Ved dyrlægen var de en mand med en tæve på 3-4 måneder. Den skulle vaccineres 2. gang og var også chippet. Det var første gang at den var ved den dyrlæge. Den lignede MEGET en amstaff-blanding. Han fortalte sygeplejersken/sekretæren at han udover at få den vaccineret også skulle have ændret den race, den var opført med i dansk hunde register. For den stod opført som en amstaff-blanding og det var den ikke, men dens mor var bokser blandet med noget andet, og derfor så den ud som den gjorde !!! Det var en han havde reddet fra et sted, hvor den havde det dårligt.

Jeg fik ikke det mellemliggende med, men da jeg gik hørte jeg dyrlægen sige, at det med racen måtte ejeren selv få lavet om i dansk hunderegister.

Er det sådan at det fungerer? I forbindelse med chipning bliver der sendt en registrering til dansk hunderegister, med angivelse af race. Hvordan/hvem fanger så de hvalpe der er kombination af listehunde (evt blandet med anden race)?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVEM skal "opdage" en ulovlig hund?
Kommentér på:
HVEM skal "opdage" en ulovlig hund?

Annonce