{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stamtavle overføring
  • #1   11. nov 2010 Hej Nej det skal du ikke regne med. den kan heller ikke komme i DRU.

forsøgte nemlig selv med min mors gamle og ingen tager dem ind

• #2   11. nov 2010 Men hvis den er i DRU kan den så komme i DKK??

• #4   11. nov 2010 Vi har skam en med dkk tavle.. men jeg skriver for at forhøre mig og dermed blive klogere..

• #7   11. nov 2010 Du kan prøve og ringe og høre DKK. Nogle hunde kan overføres men stamtavlen bliver så blank (anerne/forfædrene bliver slettet), det er dog ikke alle de vil have ind:)

• #8   11. nov 2010 DJRTK og DKK har haft uoverensstemmelser for mange år tilbage, men en gang imellem åbner DKK op for at få overført stamtavler - tror det er når de gerne vil have lidt flere avlsdyr at vælge imellem.
    Jeg har selv DJRTK tavler på alle mine hunde, for mine er brugshunde. De bruges på jagt og kan derfor have ar og rifter til en udstilling, som DKK ikke bryder sig om. Desuden har vi kvadratiske hunde, hvilket heller ikke er efter DKK's standard, så er ikke sikker på at du ville få meget ud af det. Hvis du har en jack russell terrier under 32 cm, vil du have meget svært ved at få en god bedømmelse fra DKK. Har du tilgengæld over 32 cm går det under Parson Russell Terrier og der har du bedre chancer for at få en god bedømmelse.

Er du da utilfreds med DJRTK?

• #9   11. nov 2010 Nej er på ingen måder utilfreds med djrtk, men vil gerne udstille hunden som man gør i dkk og synes jeg ikke rigtig jeg kan se at man kan inde på deres hjemmeside.. Det er vist mere brugshunde, hvis jeg har forstået det rigtigt..

DKK snob: Ja maggie er med dkk og malte er ikke.. og det er fordi maggie er indmønstret i dkk..

• #10   11. nov 2010 Tæver udstilles ligesom i DKK, det er kun hannerne der skal bestå en gravprøve. Der er dog stor fokus på at have brugshunde, men på lige fod med at have en flot hund. Prøv evt. at tage til de internationale konkurrencer i DK, Sverige og Tyskland. Dér er det nemlig kun eksteriør der har prestige. Så kan vi evt. også følges ad smiley

Kommentér på:
Stamtavle overføring

Annonce