{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

UPDATE - hvalp forsvundet Helsingør {{forumTopicSubject}}

Hey skønne hundevenner.

Sidst fortalte jeg jer om hvor meget den lille hvalp var efterlyst på nettet - i dag har jeg gennemgået det område hvor den forsvandt med hund i "håb" om at finde ham, såfremt han lå død i nærheden, da han jo måtte lugte grimt nu - men fandt kun en halv krage...

Til jer fra Helsingør - så blev hvalpen luftet på strandstykket mellem campingpladsen og nordhavnen, hvor en muskelhund ud af det blå jagtede ham fra strandområdet og op på den vej ved nordhavnen - hvor der er en kæmpe byggeplads over mod banen (!), og derfra var begge hunde pist væk.

Til yderligere orientering var hvalpen iført en sort sele med teksten FBI på siden, måske den er fundet et sted?

Jeg har nu hængt efterlysninger op hos dyrlæger og butikker i området, men da jeg ikke er derfra, vil jeg meget gerne sende efterlysningen på mail til nogle af de lokale, der så måske gider hænge den op diverse steder i Helsingør.

Jeg kontakter i morgen lokalbanen og beder dem holde øje langs sporene - og også lokalavisen om en artikel/efterlysning i den kommende avis. Endvidere sender jeg den til nordtaxi og udlover en flaske snaps/kasse øl for oplysninger, de kører jo alle steder.

Er der noget jeg ikke har tænkt på? Det er nu, der skal handles, såfremt han stadig lever...

Er gjort: efterlyst via FB, HG, DBA, dyrenettet, gipote, dyrenes beskyttelse, dyrefinder, falck, politi, internater, dyrlæger, hunderegisteret (og låst for omregistrering), butikker.

Tak for jeres større, råd og store hjælp via FB, og hvis der er flere der vil dele min efterlysning på FB, kan den findes på min væg (Anne Bjørnstrup).

Mange hilsner Anne - 6167-9293.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UPDATE - hvalp forsvundet Helsingør
  • #1   11. nov 2010 Nettet er bare SÅ fantastisk. Min søster var sej og fik lavet en annoncebanner på facebook, der kun vises for Helsingør og område, hvilket betyder 88.000 mennesker (!!!). Jeg har sendt mails til alle dyrlæger i området med efterlysningen, DCH-helsingør har været super hjælpsomme og sat den på deres hjemmeside, samt sendt den ud til intet mindre end 200 medlemmer, med opfordring om at gå spor i området (lede efter hans lig), jeg har sendt mail til TAXINORD og udlovet vin/snaps til den chauffør, der kan give mig oplysninger, der fører mig til hvalpen - og de har jo vildt mange øjne på gaden hele døgnet - og sidst men ikke mindst, sendt min efterlysning til samtlige internater i landet under dyrenes beskyttelse, samt alle kredsformændene i nordsjælland... Ja, som sagt, nettet er bare SUPER!!!

Kommentér på:
UPDATE - hvalp forsvundet Helsingør

Annonce