1.117 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kan nogle anbefale en god Hundepension Kan nogle anbefale en god Hundepension

Jeg har Jolli på 7 år, som for første gang i år, skal opleve en nytår uden os, vi er kald på job, og jeg kan næsten ikke holde tanken ud.
Jolli er ekstem bange for nytårskrudt, og hun har fået nytårsberoligende hvert år. Men i år har jeg ingen løsning på andet end finde et godt sted hvor man kan tage sig godt af hende.

Jeg har det meget underligt med bure, ved egentlig ikke hvad der ligger til grund for dette, men tanken om hun skal være alene er puhaaa... Det skal lige siges at jeg har oplevet efter et par operationer på hende ved en dyrelæge at hun hyler og bliver stresset når vi ikke er der, og så snart man henter hende stopper det igen. Derfor bliver jeg rigtig ked af se det billede for mig.. Hun er forkælet, en stor Amr. bulldog som ligeledes når hun er bange ikke er vild med andre dyr. Og på hende ældre dage er hun blevet lidt mere forsigtig med andre hunde, og viser sin til tider "barske" side, når hun luftes overfor hunde. Kan nogle anbefale noget? Et super godt sted, nogle siger landet grundet mindre støj, men hvad har i af kendskab, det ville være synd at lade hende være hjemme alene eller ??? Vi har aldrig prøvet det, kom med råd og abefalinger...Tak

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan nogle anbefale en god Hundepension
  • #3   15. nov 2010 Tak til jer begge, jeg havde slet ikke tænkt på hundepasser, og er heller ikke lige helt klar over hvad det går ud på:-)

• #4   15. nov 2010 Jeg har gode erfaringer med Tjæreby hundepension. Ejeren hedder Birgitte Vestergård og er DKK opdrætter af cavalier king charles spaniel og australien shepherd.

Hun har en staldbygning med båse og løbegårde. Stedet ser ikke prangende ud, men hun har et godt tag på dyr og min erfaring er, at hun er god til at læse, hvad de enkelte dyr har brug for og tager individuelle hensyn.

Men ellers lige til præcis nytår, så overvej at få nogle venner til at "hundesitte" i vante omgivelser...

• #5   15. nov 2010 Har ingen i egen kreds som kan passe desværre, men jeg vil kigge lidt mere på en hundepasser...

• #7   16. nov 2010 Ved ikke om der er flere pladser ledige,men denne her kan jeg stå inde for 100 %

http://www.storebaelthundehotel.dk/

Der er personale 24 timer i døgnet og på selve nytårsaften,blir der holdt ekstra meget opsyn med hundene i timerne op til kl 24 og efter..

Der blir skruet op for radioen,givet guffere til de hunde,der vil spise og skulle en hund,ligge og være nervøs(meget sjældent,vi er langt ude på landet) sætter en sig ind til hunden og bare er der..

Hunden blir ikke ynket,men kan søge over på skødet og ligge sig,trygt der ..

På stedet er der kun voksent personale og alle med en hunde baggrund

Kommentér på:
Kan nogle anbefale en god Hundepension

Annonce