Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens opvaskemaskine viser fejlkode H 01 900 kr.
  • overpudsning af rå murstensvæg i stue 6.550 kr.
  • I vores hus på Rendsagervej 38 er hovedhanen, der styrer vandtilførslen, utæt og kan ikke lukke ordentligt, så den skal udskiftes. Hanen er placeret før vandmåleren. 850 kr.
  • Samling af Ikea PAX skab 1.600 kr.
  • Hej, Jeg skal have afmonteret én ledning inde i en almindelig grå samleboks/forgreningsdåse på væggen. Den ledning går op til et gitter, som skal pilles ned – derfor skal ledningen fjernes derinde i boksen. Det skal gøres korrekt og lovligt. Jeg tilbyder ca. 350 kr. for opgaven inkl. udkørsel. Hvis det passer dig, kan du evt. sende en dato/tidspunkt du kan komme. 400 kr.
  • Havemand til lille have og ukrudt 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan mennesker smitte hunde?
  • #1   16. nov 2010 Tja... det er et godt spørgsmål - jeg tror egentlig, at det kun er den anden vej... at kæledyr kan smitte mennesker via deres afføring. Har aldrig hørt om den anden vej rundt.

• #2   16. nov 2010 Theresa P:

Det er der så store diskussioner om smiley Min svigerfars dyrlæge, konstaterede skab hos hans pige. Efter ganske lidt tid, havde han også skab over hele maven. Der blev taget billeder osv. da man vil bruge billedet som bevis, på hunde kan smitte mennesker :-))

• #3   16. nov 2010 Er skab ikke også en parasit? Vil tro at den slags godt kan overføres.

Men jeg tror ikke at hunde/mennesker kan smitte hinanden med influenza o.lign. sygdomme.

• #4   16. nov 2010 skab er det samme som fnat hos mennesker og smitter begge veje

få sygdomme smitter også begge veje H1N1 virussen fra sidste år smitter også begge veje men alm. sygdomme som opkast, halsbetændelse lungebetændelse osv. smitter hverken den ene eller den anden vej.

• #5   16. nov 2010 Min mand har lige fået konstateret stafalykokker, og vi fik derved at vide, at han kan smitte hundene!
    Begge hunde skal vaskes i Medi Scrub, idag og igen om 3 dage, samtidig skal alt i huset vaskes af i Medi scrub eller skoldes ! smiley
    ( alt betyder alt hvad vi rører ved)

• #6   16. nov 2010 Nej!! hunde kan ikke smittes af menneskelig virus/infektion.

• #7   16. nov 2010 Tak for jeres svar:-) Jeg hoster nemlig meget for tiden pga alm forkølelse, og sidder jo tit og hoster ud i hovedet på Milo når vi putter, og så kom jeg lige pludselig til at tænke på det.

• #8   16. nov 2010 Næppe. Og det der kan overføres er nok ret sjældent.

Komisk nok, at der faktisk konstateret flere eksempler på katte og enkelte hunde, der er blevet allergisk overfor mennesker - og ikke den anden vej.

Kommentér på:
Kan mennesker smitte hunde?

Annonce