{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.736 visninger | Oprettet:

Hund med Tandproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens smiley

Min kæreste og jeg sad lige og snakkede om, hunde og tænder.

Og har et spørgsmål som jeg håber nogen af her herlige mennesker måske kan svare på smiley

Hvis nu hundens tænder er knækket, mistet, og ja alle tænder er ødelagte, hvad gør dyrlægen så ? altså jeg tænker, ville i lade hunden få fred hvis alle tænder ikke stod til at redde eller findes der foder beregnet til hunde med så slemt et problem smiley ?

Problemet burde aldrig komme så langt ud, men i tilfælde af at folk tager en hund til sig som er oppe i årerne og ikke har haft det bedste liv :s

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund med Tandproblemer
  • #1   20. nov 2010 Dyrlægen kan jo ikke få tænder til at vokse frem hvor der ikke er nogen, så kan ikke helt se hvad han skulle kunne gøre -udover at fjerne knækkede tænder hvis de giver problemer.

Har hunden ingen tænder, skal den jo leve af grød/blød mad. Det kan den osse godt. Man kan jo f.eks. opbløde dens tørkost med vand, eller selv lave mad.
    Men har aldrig hørt om så slemme tilfælde

• #2   20. nov 2010 Okay smiley

Men i tilfælde af at alle tænder ikke er gode, altså bør fjenes så, kan hunden leve af grød osv. smiley ?

Jeg tænker bare lidt hvis hunden ikke har nogen tænder så må det da skade gummerne, når hunden leger med evt. legetøj osv. :s

• #3   20. nov 2010 Det tror jeg ikke -man skal måske tænke lidt over hvilke typer legetøj der er gode for hunden, men ellers tror jeg ikke det er et problem.

Tilgengæld vil hunden jo ikke kunne få rigtigt greb om ting uden tænder. Og ofte vil man se at tungen hænger ud af munden, ved hunde der mangler en række tænder.

Men kan stadig ikke lige forestille mig en situation hvor hunden skal have fjernet SÅ mange tænder

• #4   20. nov 2010 Okay smiley

• #5   20. nov 2010 Okay, vidste jeg ikke smiley takker smiley

• #6   20. nov 2010 Jeg har hoert et par dyrlaeger, heraf en med speciale i taender paa Odense dyrehospital, udtale at en hund nemt og godt kan leve uden nogen som helst taender..

Man finder jo bare enten noget kvalitets vaadfoder eller bloeder toerfoder op med vand.

Kommentér på:
Hund med Tandproblemer

Annonce