2.194 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Foderstativ til de store - hvad har i? Foderstativ til de store - hvad har i?

Hej med jer,

Jeg går lige lidt med et dilemma, jeg har altid haft en højt foderstativ til Kato, men skal til at have nyt nu, da det er gået i stykker..
- han har aldrig haft problemer med maven pga det og har nogle lidt dårlige forben, så som jeg ser det er det bedst at beholde det høje foderstativ..

Hvad har i andre til jeres hunde og hvorfor?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foderstativ til de store - hvad har i?
  • #2   23. nov 2010 Kato har sine skåle på stativ, da jeg synes det ser meget besværligt ud for ham at spise hvis skålene står direkte på gulvet smiley

• #3   23. nov 2010 Vi har en skål på gulvet, som vi bruger, når vi skal ud på besøg.

Herhjemme har vi delt foderet i 2 portioner. Morgenrationen spredes i haven i forskellige højder og så skal han ud og søge. Aftenrationen er en Bustercube. Så han skal arbejde lidt for sin føde.

Han var så lidt tynd, da vi fik ham hjem og så spiste han ikke op. Det motiverer ham at maden ikke bare ligger klar i skålen smiley

• #4   23. nov 2010 Min fars arbejde sælger hundegårde og stativer og hundebure osv. det hedder hakon smiley her er et link: http://www.hakon-profil.dk/

• #5   23. nov 2010 Til min hovawart tæve har jeg et foder stativ. Hun er en høj hund, Så synes det må være rarere for hende, at få maden og vand lidt op i højden. :0)

• #6   23. nov 2010 Foderstativ til vand og mad til vores GD er fastmonteret på væggen - det fungere super godt.

• #7   23. nov 2010 Det var en ret god idé med en bustercube, eller andet lignende, da han ellers kun spiser i 1 minut og så er det overstået...

Men ja, ellers tror jeg også at det må være det bedste for hans ben/ryg at have maden sående højt oppe??

• #8   23. nov 2010 Jeg har hængt både foderskåle og vand op på væggene i køkkenet,,og det fungerer upåklageligt :o)

• #9   23. nov 2010 Jeg har nu den 4 grand-danois og har aldrig fodret højt, alle mine hunde incl. schæfere er blevet fodret ved gulvet.
    Det er efter min overbevisning en skrøne at mavedrejning kan forebygges ved at fodre højt, der er andre factorer der spiller ind der.

Jeg kender sjovt nok heller ikke mange GD-opdrættere der fodrer højt, men syntes du skal gøre det der fungerer bedst for jer og hunden.

Hej fra Lene og Athena

• #10   23. nov 2010 Vi har lavet en kasse i noget krydsfiner. Den har vi malet og lavet en skabelon så der står Caroe's madkasse.
    Vi har sådan en skål købt i ikea som er en typisk madskål til dyr og en billig røreskål som vand skål (så den kan skiftes ud).
    Og til mad skålen har vi ligesom lavet "et hul" som den kan stå i så den ikke glider rundt og vandskålen hænger bare på kanten. Den er han jo ikke så voldsom ved.

• #11   23. nov 2010 jeg bruger foderstativ her fra. De kan justeres i højden så de kan tilpasses hunden.

http://www.amalie.dk/dk/product/?cid=203&id=2936

• #12   23. nov 2010 Er endeligt lige lykkedes os at finde et foderstativ med to rustfri skåle i højde, uden den der mærkelige firkantede svejsebar i midten...

Vi har en med 2 liter i hver skål - og som er 30 cm. høj.

Hun havde også skåle på jorden førend, men har længe gerne ville løfte maden op i mere skånsom højde, nu hvor hun er ved at være bleven voksen.

Synes størrelsen og designet passer godt -
    rigelig plads til foder og vand, og så er den nem at rengøre og støvsuge under også smiley

Kommentér på:
Foderstativ til de store - hvad har i?

Annonce