Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kvalitets foder hvad bruger i
  • #1   25. nov 2010 Kig eventuelt herind: http://www.hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=3798

Jeg selv bruger lige nu Olivers Large Breed Start.

Jeg formoder, at når den tid kommer, så går vi over til Olivers Selected Fish. Men det kommer an på, hvad hunden fungerer på...

• #2   25. nov 2010 BARF - Det er og bliver det bedste OG lækreste! smiley - Held og lykke med at finde hvad du fortrækker. smiley

• #3   25. nov 2010 Jeg har prøvet Acana til min pomeranian. Han fungerede faktisk ikke rigtig på det. Han sked dobbelt så meget, som på RC både small adult og dental halløjet. Så vi kørte ham tilbage på RC og der tror jeg han bliver.

• #4   25. nov 2010 Det kommer meget an på den enkelte hund og hvordan denne optager sin mad =)

Du skal gøre op med dig selv hvad dit foder skal indeholde, og så ellers kigge markedet efter for noget der matcher =)

At min hund trives på et foder er slet ikke ensbetydende med at det foder er noget som helst værd for DIN hunds ernæring..

Foder er individuelt - men ingredienserne er op til ejerens overbevisning =)

• #6   25. nov 2010 Wolfsblut - helt klart!
    Det er et fantastisk foder!
    Jeg kan virkelig mærke en positiv forskel på Zena, og så er det uden korn, og animalske bi-produkter smiley

• #7   25. nov 2010 Fodre med BARF, og min hund elsker det:-)

• #8   25. nov 2010 jeg bruger Hill's Puppy Large breed og så har hun fået lidt Hill's P/D.. og det er jeg rigtig glad for smiley
    når hun bliver ældre vil jeg klart fortsætte på Hill's hvilket er ikke helt bestemt endnu smiley men noget hun trives på smiley

• #10   25. nov 2010 Wolfblut! Som alle mine meget forskellige hunde trives fantastisk på!!
    Og jeg behøver ikke længere at fodre med 5-6 forskellige slags foder, men kan nu nøjes med at blande de forskellige varianter.

• #11   25. nov 2010 min får arion large bree , men den skider ca 4 gange om dagen. så har overvejet at skifte over til profine, da jeg har hørt det skulle være rigtigt godt.

• #13   25. nov 2010 taste of the wild. super foder

• #14   25. nov 2010 Jeg fodrer med JOSERA SensiPlus og er RIGTIG tilfreds med det!!!!
    Hundene elsker det, holder vægten, pelsen er FLOT og blank, de har en fint fungerende mave, så thumbs up tilJosera.

Der er mange varianter, og som sagt er det Sensi Plus jeg bruger. Brugte High Enrgy, da vores hanhund skulle fedes op, og det gik RIGTIG godt!!!

Josera er ret billigt iforhold til "de store mærker", da de ikke bruger de samme summer på markedsføring osv som feks RC, som vi fodrede med før.
    Vi henter det selv ved forhandleren og giver 270 pr 15 kilo.

Kvaliteten er MINDST LIGE SÅ GOD som de "hippe" mærker!!!!!

Jeg kom pludseligt til et punkt hvor jeg bare var TRÆT af at betale SÅ meget for foder fra et firme, der bruger millioner på feks at invitere opdrættere til Paris en weekend og vise deres produktion og forskning frem, og vide, at det er OS som forbrugere der btaler for de herligheder!!!!!

• #15   25. nov 2010 Jeg bruger også kronch, til min vuffer.

• #16   25. nov 2010 Jeg bruger Gourmix til mine 6 hunde.
    Det er et dansk produceret foder, hvor der bliver stillet ekstremt høje krav til råvarerne.

• #18   25. nov 2010 Jeg bruger nutra gold.

• #19   25. nov 2010 Jeg fodrer med Acana og har gjort det i et års tid nu. Hun har fået hvalpfoderet til hun var ca 1 år og siden har vi brugt lam og æble, pacifica og lige nu den almindelig voksenfoder. De næste poser bliver grasslands og Prairie Harvest.
    Jeg har en hund der hurtigt bliver træt af én variant, og derfor skifter vi hver gang hun har spist 1 pose. pacifica skulle hun lige vende sig til, men blev rigtig glad for det og fungerede super godt på det, og hvalpefoderet var hun også utrolig glad for (så det er faktisk lidt træls man ikke kan fortsætte med det).

Generelt fungerer hun på alle acanas produkter, og hun gider at spise det.

Men som de andre også skriver, så er det meget individuelt fra hund til hund hvad der passer bedst. Før vi skiftede over på Acana fik hun eukanuba (fra opdrætter) og RC, hun ville ikke spise det efter et par dage, så det gik vi hurtigt væk fra.

Held og lykke i foderjunglen. smiley

• #20   25. nov 2010 Jeg sværger til wolfsblut smiley

• #21   25. nov 2010 vi fodrer indtil videre også med Olivers large breed start, og han spiser op de 4 gange om dagen han får det serveret smiley

• #22   25. nov 2010 Vi har prøvet barf og fungere vores ikke på, de blev direkte syge og måtte til dyrelægen.. desværre for de var rigtig glade for at spise det..
    Nu fodre vi så med Pronature holistic og er de rigtig glade for at spise..

Held og lykke med det at finde det rigtige foder til din hund, det kan ind imellem være lidt af en jungel.. ;o)

• #23   25. nov 2010 Mine får barf, kunne ikke finde på at fodre med andet..
    -og selvom jeg henter hos en forhandler så er det kke dyrer end at fodre med RC, Eukanuba eller Hills..

• #24   25. nov 2010 vi fodre med taste of the wild... og hundene fungere super på det

• #25   25. nov 2010 hvis jeg så vil have et tørfoder med et højt indhold af kød hvad vil i så anbefale

• #26   25. nov 2010 Jeg fodrede med RC tidligere. Men så gik jeg over til BARF, fordi min tæve døjede meget med rendende øjne og tandsten.
    Nu har hun rigtig fine øjne, og hun har ikke længere et problem med tandsten.
    Bonus: jeg bruger nu færre penge på foder om måneden smiley

• #27   25. nov 2010 Orijen, ziwipeak, wolfsblut, taste of the wild, applaws er foder jeg ville gå efter.... ja eller barf

• #28   25. nov 2010 Ja hvad er bedst er hvad er værst. Je aner det ikke, men jeg bruger VAKS hundefoder.

• #29   25. nov 2010 Vi har snart prøvet en del forskelligt, da det desværre ikke var alt hun fungerede lige godt på.

Orijen
    Kingsmoore
    Acana

Nu er hun på Hill's da hun ikke kunne tåle acana .. Hill's er hun super glad for, og detfungere godt på hende, så det bliver vi ved ..

• #30   25. nov 2010 mine 2 hunde er en coton, som pelsmæssigt ikke fungere på rc og 1 choice, så nu vil jeg godt have et foder som kan være med til at fremme den lange bløde pels som coton har, den anden jeg har er en blanding mellem gravhgund og dansk svensk gård hund, han fungerer heller ikke på de foder da han får rigtig meget luft i maven.

• #31   25. nov 2010 Jeg er lige netop skiftet over til arion small breed maintenence.
    Indtil videre er jeg godt tilfreds, da den kræsne af mine to, spiser det han skal og lidt til. han skal nemlig tage lidt på.

Men det tager lidt tid inden jeg kan sige med sikkerhed om vi fortsætter på det, men indtil videre virker de til at trives på det

• #32   25. nov 2010 Jeg bruger taste of the wild til begge mine... Udover den store som jeg har oprettet herinde, har jeg en lille papillon, og hun har simpelthen fået den lækreste bløde pels efter at hun er begyndt at spise taste of the wild. Og så er "pillerne" ret små, så det er perfekt til små hunde:o)

• #33   25. nov 2010 Herhjemme bruger vi olivers adult, men vi har lige købet olivers selected fish. Thomsen er nu heller ikke særlig kræsen smiley

• #34   25. nov 2010 Bruger RC,på alle 3,samt så får de råt ved siden af.. Fin pels,afføring og ikke mindst energi smiley

• #35   25. nov 2010 Vi bruger Arion puppy til Enzo. Han fungerede ikke ordentligt på RC som han ellers var vandt til fra opdrætter. Som tilskud får han lidt fiskeolie en gang imellem. Han har fin pøls og god afføring.

Vi vil gerne prøve at BARF fodre når han er kommet over hvalpe stadiet. Men PT har vi hverken råd eller fryserplads til det.

• #36   25. nov 2010 Helt klart Wolfsblut...det bedste foder, som jeg har prøvet til dato smiley

• #37   25. nov 2010 Marcus Muhle, super foder, billigt i Tyskland

• #38   25. nov 2010 Jeg bruger et dansk mærke der hedder DIADOG, som også er danskproduceret, du kan læse om det på www.engelykke.dk. Det bliver solgt til en rimelig pris, jeg gav knap 600 kr, for 15 kg foder, som var lavet på and (dyrere, proteinrigt, og fedtrigt kød), hvor det meste hundefoder bliver lavet på kylling og sommetider lam. Min hund er helt vild med det, vi startede på det da han var omkring 9 måneder, da han havde mistet sin appetit efter vi havde fodret ham med RC og Hills P/D. Efter kort tid på DIADOG har han fået sin appetit tilbage, og vokser nu flot. DIADOG laver mange forskellige varianter, så du netop selv kan justere hvor meget protein, fedt osv, din hund skal have.. smiley Kan helt klart anbefale det, og er glad for at støtte op om danske mærker, der ikke er udbredte endnu, men blot går op i selve indholdet af foderet, og ikke sælger pga. mærket..

• #39   25. nov 2010 Regal Petfood til hvalpe af små racer:

http://www.regalpetfoods.dk/pl/Puppy_Bites_53.aspx

Og et ekstra godt foder for pelsen, til voksne hunde:

http://www.regalpetfoods.dk/pl/Holistic_Salmon_Bites_61.aspx

• #40   25. nov 2010 Jeg skal til at skifte over på Wolfsblut til min ene hund. Den anden får Royal Canin.

• #41   25. nov 2010 Der skulle selvfølgelig stå pels, og ikke pøls smiley

• #42   27. nov 2010 Jeg fodrer mine 3 gravhunde med Wolfsblut Alaska Salmon smiley

Kommentér på:
kvalitets foder hvad bruger i

Annonce