985 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

R.I.P Misty 15/9-2004-25/11-2010 R.I.P Misty 15/9-2004-25/11-2010

September 2004 blev et kuld hvalpe født et sted i verden, hvor henne vides ikke, måske danmark. November samme år skulle min kæreste og jeg op og kigge på netop det kuld hvalpe, det var den første hund så det med at købe hund havde vi ikke helt sat os ind i. Det var en lille han hund jeg ville have.

Vi kørte mod en lille by i nærheden af Hadsund. Vi kom der ind og så det skønneste kuld hvalpe. Der var 3 brune og en hvid. Mit hjerte var tabt til den lille hvide, som viste sig at være en tæve, med det samme jeg så hende. Vi fik betalt og var nu de nye ejere af den skønneste lille hvide tæve som fik navnet Misty.

Vi præsenterede hende for hele familien og hun fik hurtigt kælenavnet den lille lyserøde gris :OP Hun tog alle med storm.

Misty var bare en ener, hun gravede et hul i en væg, spiste sko, vandt en fotokonkurrence, fik en 3. plads i lydighed osv.

Men i dag skulle det bare ikke vare længere, Misty havde det bare ikke godt mere. Det rendte ud af hende med betændelse og blod. Hun havde ikke givet tegn til at hun havde det skidt eller noget som helst. Men idag kunne hendes krop bare ikke skjule det for os mere. Vi tog til dyrlægen og der fik Misty fred. Hun havde fået en meget slem omgang livmoderbetændelse og det eneste rigtige der var at gøre var at give min lille pige fred.

Hvil i fred lille Misty Pisty Pandekage, Misty musen, rulle pølsen, mus og alle de andre navne du har :O)

Vi vil aldrig nogenside glemme dig, du er og bliver vores nummer 1. For satan hvor ville jeg give alt i verden for at få dig hjem igen. Savner dig allerede så meget. Troede ikke noget kunne gøre så ondt :'O(

Kærlig hilsen

Honey, Joey, far og Mor.

Vi ses engang min lille mus.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Pudset vinduer 500 kr.
  • Opsætning af hegn 700 kr.
  • Hylder, TV, mm i betonvæg 1.999 kr.
  • Jeg skal have taget en antenne inkl parabol ned 1.499 kr.
  • Sage Kaffemaskine kværnen kære ikke rundt 1.000 kr.
  • Havemand til havearbejde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R.I.P Misty 15/9-2004-25/11-2010
Kommentér på:
R.I.P Misty 15/9-2004-25/11-2010

Annonce