{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Udstillingsbur {{forumTopicSubject}}

Ja her kommer så lige endnu et spørgsmål angående udstillingsbur.. er virkelig kommet i tvivl.. først var jeg mest til stofbure, men nu er jeg så alligevel kommet i tvivl om det skal være stålbur med god madras og cover til.. hmm.. hvad har i til jeres hunde og hvordan fungere det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstillingsbur
  • #1   25. nov 2010 Hvis jeg havde en lille hund, ville jeg nok have et stålbur og en vogn til.

Nu har jeg ikke små hunde og ingen vogn, så derfor har jeg stofbure (der desuden har bedre mål end de stålbure jeg har set) :o)

• #4   26. nov 2010 Har stofbure og ville aldrig bruge andet. Ville aldrig gide at slæbe 5-6 metalbure og vi har ofte det antal hunde med...

• #6   26. nov 2010 jeg har en vari kennel kasse, har også haft stofbur , også ok, men det indebærer jo at man er sikker på den ikke gnaver sig ud af det., så er de andre mere sikre.

• #7   26. nov 2010 Ulla - selvf forudsat hunden er vant til og glad for sit bur er det skønt at have med på udstilling, også selvom man kun har en hund med. Det giver hunden et fristed for alt larm og tummel rundt omkring den, en mulighed for ikke at skulle være "på" hele tiden og kunne slappe lidt af. Så bliver ventetiden heller ikke så lang for hverken hund eller ejer.

• #9   26. nov 2010 vi har stål bure på 137cm til vores på udstilling bare med et tæppe over den ene side, og derhjemme står den i gangen hvor hundene sover i dem om natten med lågerne åbne.....
    syntes ikke det er et stot problem med at slæbe burrene vi har sådan rullevogn fra rema også har jeg marin ;p

fantastisk opfindele smiley

• #10   26. nov 2010 Nala nyder at være i bur, det er en dejlig hule for hende. Og så kan jeg nikke genkendende kennel aasteds beskrivelse. Da vi var afsted med Nala, sad vi bare med hende det meste af tiden, men hun var hele tiden i gang og skulle holde øje med alt, Det var meget stressende både for hende og os.

Vi hentede så buret (som hun ikke var vandt til på det tidspunkt, da vi lige have fået det), og straks lagde hund sig der ind i og sov så i 1 time. Det var tydeligt at se, at derinde skulle hun ikke forholde sig til alt omkring hende, det var hendes fristed.

Kommentér på:
Udstillingsbur

Annonce