Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ormekur og pris
  • #1   26. nov 2010 følger lige med

• #2   26. nov 2010 prøv en land dyrlæge, de plejer gerne at smide dem i nakken på dig. gav 100 kr for en tube en gang hvor der var til xx kg hest i.

• #3   26. nov 2010 ellers på medicanimal.com

• #4   26. nov 2010 mener jeg gav 40 kr ved dyre lægen. for 3 piller..

• #6   26. nov 2010 Du kan ikke bare lige smutte forbi dyrlægen pga en ny regel med ormekur osv. Hvis din hund ikke har været tilset inden for det sidste halve år hos en dyrlæge, SKAL dyrlægen tilse hunden inden de må udskrive ormekur! Det var den besked jeg fik hos dyrlægen for halvanden måned siden da min kat havde orm. Og så er det ligegyldigt om det er hund eller kat, reglen er den samme... Bondefangeri, og jeg blev så tosset da jeg hørte det, det ville jeg ikke være med til:/ Så jeg købte det på eBay:) nemt og 50 kr inkl Porto det var det jeg gav..

• #7   26. nov 2010 Og min dyrlæge gav vejledning alligevel da jeg så ringede igen og sagde nu havde jeg købt det på nettet. Hun kunne i øvrigt godt forstå at jeg ikke ville betale for en konsultation og så give 600-700 kr for at få en ormekur til 100 kr når jeg kunne få det i et andet land til mindre end 60 kr...

• #8   26. nov 2010 Jo men chancen for at dyret kommer og ligger en lort og man så kan konstatere orm bare lige sådan, er rimelig lille, derfor synes jeg det er bondefangeri!!! Især når man kan se i dyrets afføring derhjemme fra at der bl.a er noget der ligner små ris, ja men så er der vist ike længere nogen tvivl:/

• #11   26. nov 2010 Jeg har det på samme måde som "Har to dejlige trofæer derhjemme- Emmy og Oscar:D *
    Og ja tager også til dyrlægen men kan jeg finde den medicin billigere end i DK så vil jeg da gøre det.

• #12   26. nov 2010 Jeg har hørt at man kan købe ormekur til mennesker i håndkøb på apoteket med samme effekt.. Men vi gav 30 kr, for en enkelt behandling hos dyrlægen.. smiley

• #13   27. nov 2010 *Hunden* jeg er helt enig med dig i at det skal respekteres. MEN hvis nu hunden kaster op /laver stort på gulvet og man rent faktisk meget tydeligt kan se ormene så er der vel ikke grund til at undersøge så volsomt meget?

• #15   27. nov 2010 *Hunden* jeg er stadig enig med dig. Den situation jeg selv stod i engang var med Charlie som havde kastet op og jeg derfor kunne se at han havde orm. Kontaktede dyrlægen som vi har brugt igennem mange år og som derfor også godt kendte hunden. Så der var der ikke nogen problemer. Men synes at det er helt okay at de ikke gør det ved nye "kunder".

Kommentér på:
Ormekur og pris

Annonce