{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Hårsække mider / højt protein indhold {{forumTopicSubject}}

Nogle der ved , eller har dårlig erfaring . men hår sække mider , og at det kan forværres af for højt protein indhold i foder . Jeg faldt lige over en dyrelæge artikel , hvor der stod det ku få hårsækkemiderne , til at danne flere / for mange , ved for meget protein . Vi fodre med wolfblut , og hår sække mide problemet begyndte ca . 2 uger efter vi startede på det ( ved dog ikke om det hænger sammen ) . Men er ellers glad for fodret . har siddet og kiggede op acana og flere af de foder tyder med . meget kød / protien i . men vil jo ikke prøve at skifte til et andet foder mærke , hvis det hænger sammen med protein .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårsække mider / højt protein indhold
  • #1   1. dec 2010 Godmorgen smiley
    Ved ikke om jeg lige kan hjælpe/råde. Men vil da prøve smiley

Vores gamle mastiff fik KROMIX foder, og der skete faktisk det at hun fik sådan nogle 'byller', rundt omkring på hele kroppen. Og da vi røg til dyrlægen med hende, var det proteinforgiftning. Så vi måtte stoppe med kromixen, og Tøsen måtte få special foder da hun ikke kunne tåle ret meget andet foder efter den proteinforgiftning smiley

Så hold lige øje med det og kontakt dyrlægen hvis der opstår problemer .

• #2   1. dec 2010 Tak for svar . Det lyder ikke godt . heldigvis er det ikke så slemt . men viste slet ikke at hunde kan reagere på højt protein indhold . på de måder . tro mig jeg holder øje med hende hele tiden , for tiden . er blevet total pylder mor ..

• #3   1. dec 2010 Proteinindholdet må ikke være over 23 %, og Royal canin har foder der hedder skin support der er godt til netop hårsækmider.

• #4   1. dec 2010 er det rigtig ? det er det jo nok når du skriver det ;-). tak vil da ligen tjekke indholdet i de forskellige mærker .

• #5   2. dec 2010 cold river , vil jeg prøve at bestille , når nu vi fodre med woolfblut i forvejen . tak smiley . vi er nemlig rigtig glade for det foder , ingen tynd mave ever smiley

• #6   2. dec 2010 Ja det er super foder , alt det andet hills og lign . har vi ikke så gode erfaring med . vi bruger lige nu wild parcifik og før brugte vi green wally . men skal meget snart bestille 15 kg . fra foder ekspressen og det må blive cold river smiley

• #7   2. dec 2010 så her jeg bestilt 15 kg cold river . samt foder prøver , på alle deres andre produkter , og prøver på taste of wild . har også hørt godt om det .

Kommentér på:
Hårsække mider / højt protein indhold

Annonce