Bare IKKE min dag i dag :-( Bare IKKE min dag i dag :-(
Ja hvor skal jeg starte...... dagen startede med at jeg vågnede med en tandpine som bare gjorde ondt som en i H....de. Nå ned og tage smertestillende og vente på at tandlægen åbnede. Ja så ville bilen ikke starte og da der endelig kom gang i den så var min sprinkler væske frosset oppe i dysserne, Nå på med vanten og fik det tøet op og afsted med datteren i skole og afsted til tandlægen som heldigvis kunne tage mig med det samme.
Nå ja da jeg så var færdig hos tandlægen kunne jeg ikke forstå mine fingre sved og gjorde ondt, og kom til at kigge på dem, så er min nikkeleksem brudt ud igen, så hele min pegefinger på højre hånd er et vædskende sår... hmm over forbi lægen og få noget creme til det også.....
Nu kunne det da for dælan ikke gå mere galt.... hentede min datter fra skole kl 12.30 og ville ud til odense og shoppe lidt..alt køre som det skal lige ind til jeg træder ind i gangen da vi kommer hjem....... FJER, tæpper, madrasser og måtten ude fra gangen lå i en stor bunke inde i stuen.... Fjerne stammede fra kattenes dyne, men en af hundene må ha tænkt hvorfor må de ha sådan en når vi ikke må og jeg kan forstille mig at alle 4 har været med...... Så lige nu sidder jeg og overvejer om jeg tør gå i gang med aftensmaden eller om vi skal sulte til i morgen, hvor jeg kan starte på en helt frisk.
Sidder lidt og tænker hvorfor jeg ikke tog et billede eller to, men kunne ikke lige se det sjove i det da jeg kom hjem, selv om nogen af Jer nok kunne ha fået et smil på læberne, men i må tænke jer til hvordan min stue så ud.
Lige nu ligger alle 4 hunde og snorker lige op i vejret og er godt trætte efter dagens motion
Andre der har haft en "lige så god en dag i dag????"
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 1.092
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 292 Svar: 776
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 499
Bare IKKE min dag i dag :-(