Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  American Bully
  • Alexander V
    Alexander V Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 47 Svar: 189
    #1   2. dec 2010 Ja lige præcis.
    Hvis jeg fik valget mellem at skulle slås med en Pitbull eller American Bully tog jeg sku Pitbullen.

• #2   2. dec 2010 Det er den også, men det er ikke en anerkendt race i fci.
    American bullys kan fås med AKC fci stamtavle registreret som amstaff og jeg har forhørt mig ved dkk. De ville blive nød til at skulle overflytte den så man i realiteten kunne have en american bully med dkk stemplet tavle som amerikansk staffordshire terrier.
    American bully stambogsføres i 3 klubber som 3 forskellige racer og alt efter aner kan den samme hund sagtens registreres som både ast, pit og ab.

• #3   2. dec 2010 American bully er en plumb hund dvs ikke adræt og uden noget voldsomt drive. Det er en hund der er abnorm og udelukkende avlet på dens udseende. Jeg er ikke bekendt med der er nogen AB i dk. Og den er jo også ulovlig da amstaff og pitbull samt alle blandinger deraf er ulovlige i dk.

• Alexander V
    Alexander V Tilmeldt:
    maj 2010

#4   2. dec 2010 Vivi@ Det skal jeg love for du havde styr på hehe..
    Tak for et perfekt svar.

• #5   2. dec 2010 Alexander V
    Har faktisk slet ikke nok styr på det men har ville have en i flere år og har også kontakt til en avler i usa, men nu er de desværre blevet forbudte.

• Alexander V
    Alexander V Tilmeldt:
    maj 2010

#6   2. dec 2010 Nå okay.

• #7   2. dec 2010 Jeg er altså ikke sikker på at den er forbudt.
    Den er jo ikke en krydsing af pitt men en race for sig selv... I hvert fald i dag er den

American Bully is a dog that was created in the late 20th century. They are often mistaken as Pit Bulls, and though the breed is descended from pit bulls, they do not conform to the American Pit Bull's breed type. There is a new breed kennel club, called the American Bully Kennel Club, and the European Bully Kennel Club dedicated to American Bullies.[1] The American Bully, which is a new breed was created from various bull breeds. This breed has been established for 20 years now, it was created to give a new direction and outlet for the breed. All the positive characteristics of the breed used were kept, like loyalty, stability with humans, and other impressive physical attributes. The traits of dog aggression and gameness were bred out of the breed, because the breed had no future purpose for those traits. A new style of breed was formed and is now promoted as the "American Bully". This breed still carries the ancestry of the "Pit Bull" and still has to deal with the reputation of that breed; but this is not the same breed. The event such as this are showing the world why this is a great breed, and changing public perception in mass numbers. These types of events help educate the public on the American Bully and why it is a great breed, and it also helped to break down negative stereotyping of both the breed and people.

• #8   2. dec 2010 * Stolt MH ejer *
    men det er jeg helt 100% på den er.

• #9   2. dec 2010 gud hvor er den dog ehhmmm mindre køn...
    avlet efter udseenet?
    mon den meter mellem forbenene var en smutter eller meningen...
    den er da absurt plumb at se på...

• #10   2. dec 2010 billeder ??

• #12   2. dec 2010 Vivi .... det ville være dovendyret, hvis han fik fyldt skindet ud smiley

• #13   2. dec 2010 Griiiner ja 20 kg muskler til og en led omgang AD så var den der faktisk smiley

• #14   3. dec 2010 jeps ... sådan ... hehe

• #15   6. dec 2010 jeg er fornærmet, grin men dog ikke alvorligt, jeg har en 100% renblodet APBT, Amerikansk Pit Bull Terrier, hun er af åbenlyse grunde registreret som amstaff her i dk, da amstaffen og pitten stort set er identiske udover at amstaffen bliver lidt større i højde og vægt end pitten, men en pit ligner absolut ikke en american bully selv om de er nært beslægtede, ja bullyerne er også inde under listeloven, da den er udformet sådan at loven gælder alle hundene på listen samt alle blandinger af og med disse racer, derved har de dækket sig rimeligt godt ind idet mange af muskelhunderacerne er lavet ud fra pitbull og mastiff blandinger og derfor reelt er ulovlige, hvorfor de samme regler ikke gælder for feks en jack russel terrier der faktisk har samme racebeskrivelse som pitbull ved jeg ikke.

• #16   8. dec 2010 åhhh endnu en:
    pitten er bare verdeeenns sødeste vaps bare den får massere af klap og guf historie?
    spørgsmåelet gik på bullyen... at du har en pit... jamen tillykke, er ked af jeg ik rørte dig først da....
    wow

• #17   8. dec 2011 frk F
    Pitten er sku en dejlige hund ligesom alle andre. Det er ejeren af hunden der skal rattes på, Jeg hader virkeligt det her lorte land og alle de små borger der sidder der hjemme i ders små hjem med der små Hund(rotter) der har fået gennemført at alle hunde jo nærmest skal være ulovlig for at ders små igen rotter kan gå i fred HURRA for det da, nu har jeg ventet 7år på at kunne komme til at eje min første hund (med det mener jeg at jeg er blevet 22. købt hus osv). Men hvad sker der så de bliver alle sammen ulovlige i det her skide hellige nej BAAAH.
    Undskyld synes bare FRK F kommentart til Micheal T var unødvendig.

Synd for hundene at de skal lide pga af mennesket..

Nikolaj S

• #18   8. dec 2011 frk F
    Pitten er sku en dejlige hund ligesom alle andre. Det er ejeren af hunden der skal rattes på, Jeg hader virkeligt det her lorte land og alle de små borger der sidder der hjemme i ders små hjem med der små Hund(rotter) der har fået gennemført at alle hunde jo nærmest skal være ulovlig for at ders små igen rotter kan gå i fred HURRA for det da, nu har jeg ventet 7år på at kunne komme til at eje min første hund (med det mener jeg at jeg er blevet 22. købt hus osv). Men hvad sker der så de bliver alle sammen ulovlige i det her skide hellige nej BAAAH.
    Undskyld synes bare FRK F kommentart til Micheal T var unødvendig.

Synd for hundene at de skal lide pga af mennesket..

Nikolaj S

• #19   26. jan 2013 Jeg ejede en bully xxl da jeg boede i tyskland, fantastisk hund, dygtig, lydig, god mod alle, især børn, men også vagtsom, det ligner ikke en pittbull eller amstaff i hovedet, munden er noget anderledes, men dejlig brugshund der kan og vil lære alt og gøre alt for ejeren.

• Mikki S
    Mikki S Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #20   20. nov 2016 Så en bully er ulovlig eller hvordan

• Nicklas B
    Nicklas B Tilmeldt:
    jun 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #29   28. jun 2019 Men er American bully så ulovlig?? ??

Kommentér på:
American Bully

Annonce