19.323 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
21 Svar
American Bully American Bully
Hvordan kan det være at en American Bully ikke er ulovlig i Danmark?
Den er jo stor set identisk med Amerikansk Pitbull Terrier.
0 synes godt om
maj 2010
Følger: 1 Emner: 47 Svar: 189
Hvis jeg fik valget mellem at skulle slås med en Pitbull eller American Bully tog jeg sku Pitbullen.
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.117
American bullys kan fås med AKC fci stamtavle registreret som amstaff og jeg har forhørt mig ved dkk. De ville blive nød til at skulle overflytte den så man i realiteten kunne have en american bully med dkk stemplet tavle som amerikansk staffordshire terrier.
American bully stambogsføres i 3 klubber som 3 forskellige racer og alt efter aner kan den samme hund sagtens registreres som både ast, pit og ab.
dec 2005
maj 2010
Tak for et perfekt svar.
dec 2005
Har faktisk slet ikke nok styr på det men har ville have en i flere år og har også kontakt til en avler i usa, men nu er de desværre blevet forbudte.
maj 2010
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 298
Den er jo ikke en krydsing af pitt men en race for sig selv... I hvert fald i dag er den
American Bully is a dog that was created in the late 20th century. They are often mistaken as Pit Bulls, and though the breed is descended from pit bulls, they do not conform to the American Pit Bull's breed type. There is a new breed kennel club, called the American Bully Kennel Club, and the European Bully Kennel Club dedicated to American Bullies.[1] The American Bully, which is a new breed was created from various bull breeds. This breed has been established for 20 years now, it was created to give a new direction and outlet for the breed. All the positive characteristics of the breed used were kept, like loyalty, stability with humans, and other impressive physical attributes. The traits of dog aggression and gameness were bred out of the breed, because the breed had no future purpose for those traits. A new style of breed was formed and is now promoted as the "American Bully". This breed still carries the ancestry of the "Pit Bull" and still has to deal with the reputation of that breed; but this is not the same breed. The event such as this are showing the world why this is a great breed, and changing public perception in mass numbers. These types of events help educate the public on the American Bully and why it is a great breed, and it also helped to break down negative stereotyping of both the breed and people.
dec 2005
men det er jeg helt 100% på den er.
dec 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 30
avlet efter udseenet?
mon den meter mellem forbenene var en smutter eller meningen...
den er da absurt plumb at se på...
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.253
dec 2010
feb 2006
dec 2005
feb 2006
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Svar: 29
dec 2010
pitten er bare verdeeenns sødeste vaps bare den får massere af klap og guf historie?
spørgsmåelet gik på bullyen... at du har en pit... jamen tillykke, er ked af jeg ik rørte dig først da....
wow
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 137
Pitten er sku en dejlige hund ligesom alle andre. Det er ejeren af hunden der skal rattes på, Jeg hader virkeligt det her lorte land og alle de små borger der sidder der hjemme i ders små hjem med der små Hund(rotter) der har fået gennemført at alle hunde jo nærmest skal være ulovlig for at ders små igen rotter kan gå i fred HURRA for det da, nu har jeg ventet 7år på at kunne komme til at eje min første hund (med det mener jeg at jeg er blevet 22. købt hus osv). Men hvad sker der så de bliver alle sammen ulovlige i det her skide hellige nej BAAAH.
Undskyld synes bare FRK F kommentart til Micheal T var unødvendig.
Synd for hundene at de skal lide pga af mennesket..
Nikolaj S
aug 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 137
Pitten er sku en dejlige hund ligesom alle andre. Det er ejeren af hunden der skal rattes på, Jeg hader virkeligt det her lorte land og alle de små borger der sidder der hjemme i ders små hjem med der små Hund(rotter) der har fået gennemført at alle hunde jo nærmest skal være ulovlig for at ders små igen rotter kan gå i fred HURRA for det da, nu har jeg ventet 7år på at kunne komme til at eje min første hund (med det mener jeg at jeg er blevet 22. købt hus osv). Men hvad sker der så de bliver alle sammen ulovlige i det her skide hellige nej BAAAH.
Undskyld synes bare FRK F kommentart til Micheal T var unødvendig.
Synd for hundene at de skal lide pga af mennesket..
Nikolaj S
apr 2007
Følger: 5 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 47 Svar: 201
nov 2016
Følger: 1 Svar: 1
jun 2019
Følger: 1 Svar: 1
American Bully