850 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Pris, forløb-dyrlæge rense tårekanaler Pris, forløb-dyrlæge rense tårekanaler

Min 8mdr gamle hvalp skal på mandag ned til dyrlægen og have renset hendes tårekanaler som åbenbart er stoppede (vi var dernede idag fordi øjnene er begyndt at løbe meget) jeg er selvfølgelig lidt bekymret for narkosen og sådan men det skal nok gå. Er der nogen der har prøvet det med deres hund? Blev resultatet godt? Nogen der ved hvad det ca koster. Glemte helt at høre dem ad. Hun er sygeforsikret så må se om det dækker:) har valgt at lade dem gøre det da de siger det ellers kan blive kronisk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris, forløb-dyrlæge rense tårekanaler
  • #1   3. dec 2010 jeg mener at jeg gav omkring 3000,- for at få blokket tårekanalerne ud på Canja, min tidligere corgi, da hendes øjne løb meget, det hjalp ikke, og så tilbød han at lægge en form for ståltråd ind , så de ikke skulle stoppe til igen, men det var ikke sikkert det hjalp, sagde han, så det droppede jeg.kunne ikke lide hun skulle rende rundt med sådan noget i .

• #2   4. dec 2010 Fik det gjort 2 gange på min cavalier (rip). Det hjalp ikke, problemet kom igen. Det kostede nogle tusind kr. Det viste sig desværre at være en fejldiagnose og problemet blev heldigvis løst med nogle øjendråber :-S lidt sure penge, men var overlykkelig for at få løst problemet smiley

Kommentér på:
Pris, forløb-dyrlæge rense tårekanaler

Annonce