{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

Harm og bitter {{forumTopicSubject}}

bliver jeg når sidder og læser tråde om, hvordan folk bliver snydt på den ene og anden måde, når de køber hund. De individer (ja for mennesker er det altså ikke i min verden) som snyder og bedrager til egen fordel og for at score kassen, har jo ingen skrupler og ej heller ikke respekt for hverken mennesker eller dyrene... det eneste de har, er Onkel Joakim øjne... dollartegnene lyser ud af øjnene....
Og jeg taler selv ud fra bitter erfaringer... var selv noget grøn omkring køb af hund de rigtige steder, og jeg blev sgu snydt i den grad.... og det danske retsystem... hvad er det værd.... ingenting.... min sag endte i retten... sad over for en dommer det INTET vidste om hunde... hun vidste IKKE engang, at det lovpligtig at være registret i dansk hunderegister....hm "imponerende".... og jeg har aldrig hørt hvad sagen endte med... var kun inde for at fortælle min side af sagen, og det var så det!
Og bitterheden fortsætter for vedkommende der snød mig er oprettet herinde, og jeg har set nogle gange, hvordan vedkommende for folk til at tro, at X er et totalt reelt menneske og dyreelsker.... til trods for jeg ved at X har haft mange forskellige hunde til salg og lyver så vandet driver....
Og intet kan jeg gøre andet end at sidde på sidelinie og tænke mit...
Men jeg har lært lektien, hvis jeg en dag skulle gå hen og købe hund igen....
Undskyld bare et surt opstød fra mig....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Harm og bitter
Kommentér på:
Harm og bitter

Annonce