3.176 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Wolfsong X back sele størrelser??? Wolfsong X back sele størrelser???

Er der nogen der er indehaver af en af disse seler, eller kender til størrelserne.

Jeg er meget itvivl med hvilke størrelser jeg skal bestille, og da jeg bestiller direkte fra Tyskland skal de jo gerne være rigtig i første forsøg.

Jeg skal bruge seler til

Staffordshire Bull Terrier Tæve 14 kg ( Chili ) se evt. profil ( Almindelig ryglængde 40 cm, højde 38,5 ) Halsmål 40

Staffordshire Bull Terrier Han 19 kg ( Nemo ) Almindelig ryglængde 45 cm - højde 42/43 cm Halsmål 45cm

Jeg påtænker en str. 6 / M til Chili

Og en Str. 7 / L til Nemo

Men når jeg ser på hovedomfang så er jeg bange for at jeg ikke kan presse dem ned over hovedet på dem ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wolfsong X back sele størrelser???
  • #1   5. dec 2010 Jeg har også bestilt dem allerede :o)

Jamen deres hovedhjemmeside

www.wolfsong.de

MEGET MEGET BILLIGERE END HOS Kenjan ;o)

• #2   5. dec 2010 Ikke nok med at Wolfsongs seler er billige, men de er HAMMER gode.. Jeg bruger selv deres x-sele til min husky, og jeg har aldrig været så glad for en sele som jeg er for den her..
    Min pige bruger medium og hun er ca 70 rundt om brystkassen.. Hun var heldigvis nem at finde til da str medium er lavet til husky tæver.. Griner.. Så det var ret lige frem for mig at bestille selen til hende.. smiley

• #3   5. dec 2010 Har lige bestilt 2 X-back seler og 2 træk liner

Samlet pris 96 Euro

25 Euro pr. sele

Og så har jeg så valgt de dyre trækliner til 23 Euro pr. stk ;o)

Selerne i DK koster omkring 350 Kr og linerne det samme :o)

• #4   5. dec 2010 Line - Hvor stor er din tæve? Nu bliver jeg jo lidt itvivl det er en str. 6 du kalder medium ikke?

• #5   5. dec 2010 Altså nu er det jo ikke selv trækselen jeg har, men hun ville skulle have samme størrelse i træksele som almindelig sele.. Hmm.. Jamen hun er 23 kg, 54 over ryggen, 70 om brystet og 45-50 om halsen.. smiley

• #6   5. dec 2010 Og jo det er str 6 som jeg kalder medium smiley

• #7   5. dec 2010 R O L L O : oooorh jeg kan ikke huske hvordan det fungere.. Men du udfylder den der seddel med de ting du skal have artikkel nummer, farve, størrelse osv.. Også mener jeg at den bliver sendt ned til dem.. Også sender de en bekræftelse til dig med hvor meget du skal af med og hvor det skal betales hen.. smiley

• #8   5. dec 2010 Det kan jeg godt forstå.. Men de trækker kun det de skal.. smiley
    Jeg har i hvert fald ikke haft problemer med dem når jeg har bestilt noget hos dem.. smiley

• #9   5. dec 2010 Ja helt sikkert.. Bare bestil derfra.. Jeg kan varmt anbefale dem.. smiley Fantastiske seler altså.. Jeg skal egentlig også have et halsbånd der matcher Jamies sele.. smiley Så hun bliver rigtig fin smiley

• #10   5. dec 2010 Det er altid spændende at bestille noget nyt hjem til ens firbenede børn.. Griner.. Ventetiden er uudholdelig.. smiley

• #11   5. dec 2010 Det er ikke med porto, den pris der står for porto er kun i tyskland, og det er derfor at du skal skrive dine kort oplysninger, der står på siden at du vil blive kontakte med leverings omkostningerne og så vil pengene blive trukket.

Line ang. str. Hvordan tror du det vil passe til mine hund? De er jo ret muskuløse, men når jeg kigger på længde og hovedomfang så kan de jo ikke proppes ned i en mindre størrelse?

• #12   5. dec 2010 Jeg tør ikke sige hvordan de vil passe dine basser.. hmm.. Altså nu kan deres almindelige sele jo spændes ind og ud som det passer en men det kan trækselerne ikke.. Hvis du har målt dem og kigget på målene på wolfsongs sele størrelses guide og de passer der så skulle selen meget gerne sidde som den skal på hunden i virkeligheden..

Ellers må du sende dem retur når du har prøvet dem på og det hele..

• #13   5. dec 2010 Vi krydser fingre og håber på at de passer :o)

Hvor lang er leveringstiden normalt?

• #14   5. dec 2010 Nu er det jo lang tid siden jeg bestilte noget hos dem sidst.. Mener ikke at der gik super lang tid.. Lige omkring 5 dage eller sådan noget..

• #15   5. dec 2010 Uhhh nu glæder jeg mig endnu mere til at få spændt lidt vægt på bag på de små Bamser ;o)

• #16   5. dec 2010 Det kan jeg godt forstå.. smiley
    Jeg skal egentlig også ha bestilt en træksele til min terrorist.. Vil ikke lade hende trække noget som helst i hendes almindelige sele.. Og nu ligger der jo massere af sne, så kan hun rigtig komme ud og lave noget.. smiley

• #17   5. dec 2010 Hvad havde du i tankerne at spænde efter?

Nemo tror jeg at jeg laver en almindelig plastik kælk med nogen sten vi har tilovers fra da vi lagde indkørsel - Der kan jeg jo ligge mere/mindre på. Han er en rigtig lang/sej trækker så han skal have noget vægt så han kan få et roligt men hårdt træk.

Chili er en lille turbo tøs, hun skal bare frem ad :o) Hendes havde jeg overvejet en sandsæk til på 10-15 kg så kan jeg egentlig bare spænde den efter hende på almindelig gåture :o)

Forslag modtages meget meget gerne ;o)

• #18   5. dec 2010 Jamen altså jamie har trukket børn rundt på kælk før.. Og nu har jeg jo selv en på vej der bliver født i april.. smiley Også regner jeg da med at når han (barnet) er stort nok så kan hun hygge sig med at trække ham rundt.. smiley Griner.. Men det er jo så først til næste år.. Lige nu trækker hun min lillebror på cykel som er næsten 2 meter høj og vejer måske lige en anelse for meget.. smiley
    Hvis du stoler på dine hunde kunne du jo spænde nogle rulleskøjter på dig selv (griner) også lade dem trække med dig.. smiley De skal selvfølgelig lige trænes op først, og jeg vil ikke anbefale at smide 10-15 kg efter hunden hvis den ikke er vant til at trække noget endnu.. Så skal du starte stille og roligt op smiley

• #19   5. dec 2010 Uhhhhhhh. Jeg skal helt sikkert have sådan en vogn når jeg får hund nr to.. Og når den første har lært at stoppe på kommando.. griner

• #20   5. dec 2010 De er vandt til at trække 70 kg = Mig. Hahaha mon så ikke de kan trække 10-15 kg ?

Jeg ville lave det sådan at det skal glide hen over sneen så der ikke er nogen modstand.

Skulle måske lige nævne at mine hunde er van til at "måtte" trække" når de har seler på.

• #21   5. dec 2010 Jamen så fyrer du den bare af. smiley Hvis de er vant til at trække dig kan du sagtens smide 10-15 kg på smiley

Så er det bare at købe sådan en bobslæde dims også smide nogle sandsække på.. smiley

Kommentér på:
Wolfsong X back sele størrelser???

Annonce