{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  odense dyrehospital
  • #2   9. dec 2010 jeg har også rigtige gode erfaringer med dem, vi har altid fået en rigtig god behandling, og de er så gode ved vores dyr.

• #3   9. dec 2010 Priserne - de er dyre. Som kunde der har jeg været rigtig tilfreds, også selvom det kun har været i waterwalkeren.

Jeg har et godt indtryk af stedet.

• #4   9. dec 2010 luksus: hvad mener du med det koster sådan fast 5000 når du har været hos dem..??

Det var enlig fordi jeg ringede rundt til nogle forskellige i odense området, da vi jo skal flytte derud, og skal skifte dyrlæge. Xenia skal så have taget røntgenbillede eller scannes igen, og spurgte efter nogle forskellige priser, og Odense kunne ultralydsscanne for 870 kr.. En alm. scanning ved min egen dyrlæge koster 1200 kr.. Så det var da menget billigere..

og en tandrensning incl narkose, medicin osv koster 1535 i Odense og over 2000 ved min dyrlæge...

• #5   9. dec 2010 De er slet ikke SAA meget dyrere end alle andre, men ofte ligger de i den oevre ende.. Men det er pengene vaerd!

• #6   9. dec 2010 Hmm synes da at:
    1. basisvaccination, inkl. sundhedseftersyn for 580,00
    Chipm. hvalpekuld, uanset størrelse, excl. mikrochip for 439,50
    - mikrochip, pr. stk. 131,00 (dvs. et kuld på 4 = 963.5 kr)
    Tandrens, incl. narkose & blodprofil for 1.568,25

Er okay priser.. ikke nogle jeg vælter bagover i stolen af...

• #7   10. dec 2010 hm.. men det vil tiden vise.. synes nu 870 for en ultralydsscanning var billigt i forhold til jeg før har givet 1200 ved min dyrlæge...

• #8   10. dec 2010 Luksus og Julie M :

Kan slet ikke kende det i skriver.
    Den "vaerste " regning jeg har oplevet var en hund jeg var ved at faa omplaceret for en famile, som skulle have fjernet 14 taender.

Dyrlaegen gav mig en pris og sagde at hvis det saa helt galt ud naar de kom derind, ville han lige ringe til mig.

Han ringede og sagde det desvaerre saa rigitg skidt ud (Det havde jeg forventet) og at prisen blev kr. 4000.

For alt det den hund skulle have lavet, synes jeg bestemt ikke det var galt! Isaer ikke naar jeg ved hvor dygtige de er!

Og da jeg hentede hunden og skulle betale, bev det lige i underkanten af de 4000 han havde sagt.

• #9   10. dec 2010 Vi var også glade for at komme der, da vi skulle genoptræne Luie i water-walkeren, meget venlige og interesseret i dine hunde, men priserne kender jeg ikke så meget til. Tror det er nogenlunde det samme, som ved min dyrlæge, Dyrenes Klinik i Korup smiley

Kommentér på:
odense dyrehospital

Annonce