{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Man får jo aldrig støvsuget... {{forumTopicSubject}}

...på det sted Thomsen har valgt at ligge. Nej, man skal rundt om og hvis man nu skal have ham flyttet skal man lige puffe ham i siden med støvsugeren. Det er da dejligt han ikke er bange for den, men han må godt synes den er irreterende.

Andre der har hunde som bevist irritere på finurlige måder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Man får jo aldrig støvsuget...
  • #1   9. dec 2010 Jeg er glad for at han ikke gør af støvsugeren, det ville nok have været endnu være smiley

  • #2   9. dec 2010 Jensen er den type at hvis jeg støvsuger , så ligger han på lur og så springer han frem og gøer af den og så gemmer han sig igen til når jeg nærmer mig igen smiley

    Underlig hund


  • #3   9. dec 2010 Den ene hund går - hun gider den altså ikke..

    Men Fraya, min ældste...
    Hun bakker måsen til og forventer at jeg støvsuger hende i stedet for gulvet hehe
    Så det kan være svært at støvsuge med hende i huset


  • #4   9. dec 2010 haha, herhjemme går Emma direkte til "angreb" på støvsugeren. Aino smutter smiley

    Når mor her skal støvsuge eller far, kan man se Emmas juhu udtryk Halen begynder at logre helt vildt når støvsugeren bliver hevet frem. Ned og ligge på forpoterne, og så bare vente, til det der monster begynder at snakke. Så attack!! Så herhjemme forgår støvsugning med en buller hængende i mundstykket *GG* Kan godt tage lidt lang tid herhjemme at støvsuge. Hun er ski ikke helt let at bakse rundt med smiley


  • #5   9. dec 2010 Haha ha her foregik det på samme måde som Ina beskriver.
    Den ene angriber støvsugeren, den anden skal man også støvsuge uden om smiley

    Jeg fik dog nok af det og synes ikke jeg gad blive ved at skifte støvsuger. Så her ryger den lille ud i haven når jeg støvsuger hvis ikke hun kan forstå beskeden om at blive i kurven mens jeg støvsuger. Det er svært at modstå når den kommer tæt forbi, men efter en del træning er hun efterhånden ret god til kun at kikke smiley


  • #6   9. dec 2010 Misja:

    Ja jeg sender også for det meste Emma i haven når jeg støvsuger. Ved fristelsen er alt for stor for hende, når støvsugeren siger den der ekstra lyd, hvis man lige holder i et sekund. Hun kan godt på kommando blive i hendes kurv, men hele hendes krop gipper, og små ynkelige piv, da hun virkelig kæmper med kommandoen VS støvsugeren. Så for at skåne hende, ryger hun i haven *SS*


  • #7   9. dec 2010 Mine 2 bullere ligger sig også på lur, og angriber støvsugeren. Min hanhund vil gerne bide sig fast i mundstykket. ;0) De stopper så når der bliver sagt nej. for der skal jo støvsuges ;0)

Kommentér på:
Man får jo aldrig støvsuget...

Annonce