{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidste hvalp i kuldet!
  • #2   9. dec 2010 Ja, det har man nok.
    Den jeg har tilbage er dog en af de bedste.
    Den som jeg synes var den dårligste hvalp, er røget, men han røg fordi køberen søgte en der var meget grov at se på.
    Ham der er tilbage er så god.
    Men det er som om folk ikke tør ringe når der kun er en?

• #3   9. dec 2010 Ja det er noget sjovt noget, jeg har også en malteserhvalp tilbage, og han er bestemt ikke den "dårligste". Har haft ham med på hvalpeshow, hvor han fik en meget fin udtalelse. Dommeren var ovenud begejstret. Det skal så siges, at selvom han ligger midt i racestandarden, så er han den største af vores hvalpe. Men han er bare super lækker, og hvis det ikke lige var fordi vi har begge hans forældre, så tror jeg faktisk at jeg ville beholde ham selv smiley

• #4   10. dec 2010 Hmm, synes nu mere det er underligt at opdrættere lader folk vælge hvalp selv sådan at der er en "sidste" tilbage.. men det er nu bare mig...

• #5   10. dec 2010 Jeg har udvalgt hvalp til alle købere kun en har valgt selv, men der vil jo altid være en tilbage!
    Det er jo egentlig heller ikke det, jeg undre mig blot over, at folk tror at den sidste hvalp konsekvent er den dårligste

Sunshine: jeg sælger ikke blandingshunde!

• #6   10. dec 2010 Lulu var den sidste i kuldet. Hun er også lidt speciel ;O) *G*

• #7   10. dec 2010 Sunshine:
    Nej jeg har valgt ikke at beholde nogle af dem.

• #8   10. dec 2010 Hmm. Jeg kender en som lige har haft hvalpe. Den første halvdel røg hurtigt. Efterfølgende kom de af med. Den sidste endte de med at annoncere "gives væk" for at slippe af med.

Måske er der noget om det, nogle steder.

• #9   10. dec 2010 En skal jo altid være den sidste ... Hvem siger de andre har valgt " den bedste " eller den der passer til deres behov . Der var 6 tilbage ud af 8 stk . Da vi købte hvalp .. og vi som første gangs købere , havde ingen erfaring , og ingen til at hjælpe .. vi tog Nila pga hun var den eneste kort håret tæve , hun var den der kom først hen til os , og var den stærkeste af tæverne , den der havde vejet mest ved fødslen , og den der virkede mest vant til mennesker . Vi som første gangs købere , havde måske haft mere glæde af en anden hund , i kuldet . elsker nila og ville aldrig bytte hende væk . men en af de andre hvalpe i kuldet , havde sikkert været bedre for os ..

Kommentér på:
Sidste hvalp i kuldet!

Annonce