{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.633 visninger | Oprettet:

kræftknude/fedtknude/sår ??? {{forumTopicSubject}}

var hos dyrlægen med mine hunde lørdags da jeg fandt et rødt sår i min hanhunds øre ( på øreflappen )

og hanns øre var fyldt med ørevoks , så skulle komme mandag og få fjærnet ørevoks og " knuden" ham blev lagt i narkose...

da jeg hentet ham hadde de ikke fjærnet " knuden " bare renset ørene grundig , de kunne ikke fjærne den pag ham skal gå på kortison... har svamp i ørene...

jeg skal rense ørene hver dag da de ikke fikk ud alt og jeg kan se den " knude " eller sår er blevet mindre...

jeg spurgte dyrlægen om det har kunne kommet af flexisnoren som har skært /brændt ham da ham var meget vild og valpete på turen... det svaret hun mig ikke på... den skulle fjærnes, da det kunne være kræft...

så kan kræft knuder eller fedt kuler bare forsvinde eller blive dobbelt så lille på så kort tid ?

eller er det bare et sår ?

dyrlægen vil også jeg skal komme på kontroll mandag og se på ørene og efter kortison kuren så skal ham operere vækk "Knuden " synes ikke selv det ligner en knude , men et sår , det har kommet lidt ru over såret som er meget lille nu...
og jeg ved den dyreklinikk tyner penge ud af mennesker ,( ikke min fast dyrlæge , men det var dem som har åbet på lørdager )

jeg selv vil heller vente til kortison kuren er over og dra til kontroll ( er færdig på onsdag) og evt få ham operert samme dag hvis det er nødvendig så det ikke bliver så meget stress for ham ...

men selfølgelig skal ham have den fjærnet hvis den ikke forsvinder iløpet af weekenden...

men kan sådan en kræftknude eller fedt knude blive mindre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kræftknude/fedtknude/sår ???
  • #1   16. dec 2010 Nej en kræftknude bliver ikke bare mindre, så det lyder da ikke som en særlig god dyrlæge.

  • #2   16. dec 2010 det var det jeg trodde...

    har haft en gammel hund med fedknude som vi fikk sendt ind og undersøgt , og det ligner ikke i det heletatt...den blev ikke mindre...

    jeg synes det ser ud som et sår siden det er meget lidt tilbage...

    tror jeg ringer min dyrlæge i morgen og aftaler tid til kontroll og så får den andre klinikk sende papirene over på ham... bliver jo bekymret når de snakker om kræft... men synes også det er mærkelig det ser ud som et sår... dro kun til den dyrlæge fordi de har lørdagsåbent ( til normal takst og hvis man ringer vagtdyrlægen så bliver han henvist der til i åbningstiden ) og så hadde jo min tæve også flækket en negl på aftenturen som skulle behandles...

    men takker for svar...


  • #3   16. dec 2010 de sagde de ikke kunne se trommehinden på ham og ham var fyldt med ørevoks og de tog prøve og det var svampe.. . de sagde også ham sikkert hadde ørebetændelse også---

    de spurgte mig om han klødde sig meget på øret eller hørte dårligt , men det gør ham ikke... ser ham skjeldent klø sig på øret og ham lysterer godt... trænger ikke at hæve stemmen til ham heller...... så forstår ingen ting jeg...

    de tilbydet også og tage nye røngent billeder af tæven da jeg nævnte hun var korsbåndsoperert og jeg er ikke fornøyd med resultatet , da det var en spesialist som kom 1 gang i mnd og udføret operationer ,og kunne se på billedene om noget kunne gøres med det ( de skulle sende billedene til ham )... men takket nej til det...


Kommentér på:
kræftknude/fedtknude/sår ???

Annonce