{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Vi ved jo allesammen at....... {{forumTopicSubject}}

Bertil ser anderledes ud end andre hunde .....

http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/941427_l.jpg

http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/924617_l.jpg

jeg kan skisme ikke finde ud af om han er køn eller bare meget anderledes , men et er sikkert kær er han.

Og så var det jeg tænkte , at jeg vil få ham fotograferet professionelt ( jeg har en kollega der gør det og har fået en aftale med ham i starten af det nye år )

Dernæst vil jeg så henvende mig til nogle af de der modelbureauer for at se om der måske er en fremtid for Bertil af denne vej.

Og nu kommer mit spørgsmål til jer så .....

- Hvilket dyreformål skal pengene gå til ??

Er der nogen herhjemme som trænger til penge og som gør et etisk korrekt arbejde for vores dyr , menn især for vores hunde ??

Jeg skal på arbejde snart , men glæder mig til at se jeres kommentarer i eftermiddag.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vi ved jo allesammen at.......
Kommentér på:
Vi ved jo allesammen at.......

Annonce